Ser i den?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2023

Anonym trådstarter

jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker med min krop. Er på cyklusdag 31, har i denne cyklus haft beskyttet samleje med kondom i fredags og i mandags, har siden tirsdag haft ekstremt ondt i brysterne (har jeg altid kun haft ved graviditet) træt og monster sulten( har jeg også ved pms) men har lige taget en test hvor der kom en ekstremt utydelig streg 2, og forstår ikke hvordan det på nogle som helst måde kan være muligt eller om jeg jar stirret mig blind .. venter bare på det kommer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2023

Anonym trådstarter

Ej så sætter den vandmærke på hvor billedet var tydeligst

Anmeld Citér

24. august 2023

Anonym

Jeg ser ikke noget på nogen af dem desværre

Anmeld Citér

24. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Jeg kan heller ikke se noget..

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

24. august 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker med min krop. Er på cyklusdag 31, har i denne cyklus haft beskyttet samleje med kondom i fredags og i mandags, har siden tirsdag haft ekstremt ondt i brysterne (har jeg altid kun haft ved graviditet) træt og monster sulten( har jeg også ved pms) men har lige taget en test hvor der kom en ekstremt utydelig streg 2, og forstår ikke hvordan det på nogle som helst måde kan være muligt eller om jeg jar stirret mig blind .. venter bare på det kommer

Jeg ser ingenting

Anmeld Citér

24. august 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

jeg kan ikke se nogen streger, men husk at kondom kun er 97% sikkert ;)

Anmeld Citér

24. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De ser helt negative ud.

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym trådstarter

De var også svære at få billeder af, men fik de her to her i dag, men har fået hovedpine og bløder lidt, så håber lidt min krop udstøder det, hvis blødningen evt. tager til. 

Anmeld Citér

31. august 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

De er da i hvert fald flot positive nu. 

Husk det ikke er unaturligt at bløde lidt i en graviditet. det går den rigtige vej. 

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

De er da i hvert fald flot positive nu. 

Husk det ikke er unaturligt at bløde lidt i en graviditet. det går den rigtige vej. 

Bløder rigtig meget i dag, så tænker den er gået tabt. Men tak for dit søde svar, men det var på ingen måder ønsket og forstår ikke hvordan det har kunne lade sig gøre, så det skulle have været fjernet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.