Når test-monsteret tager over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.962 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2023

PenelopePie

Jeg forventer at få min menustration på søndag, MEN….jeg har det så mærkeligt i min krop og kunne derfor ikke lade være med at teste i dag(ved godt det er for tidligt og alt det der) og nej testen er ikke positiv, eller det tror jeg i hvertfald ikke at den er Test-monsteret har taget over og da jeg sys at kunne ane en streg, pillede jeg testen fra hinanden for at se om det mon bare var en skygge eller en reflektion. Det blev jeg ikke klogere af-så nu spørger jeg Jer! Er det bare mig og min fantasi der ser syner???? Eller er der en MEGET utydelige streg nr 2? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2023

Fnulle

Profilbillede for Fnulle

Jeg kan godt se noget. Hvilken test er det? Apotekets er kendt for den slags skyggestreger. Hvis det er et andet mærke ville jeg selv tro lidt på det

Anmeld Citér

24. august 2023

PenelopePie

1000 tak for dit svar, det er ikke nemt når man bare går der og ønsker og håber.

Testen er fra REMA 1000

jeg har sådan en murren i maven-så måske er det min menustration der er på vej����‍♀️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. august 2023

Darling

Jeg kan godt ane noget, jeg vil prøve om 2 dage

Anmeld Citér

24. august 2023

HilliHallo

Jeg kan godt ane stregen. Krydser for at den udvikler dig positivt. 

Anmeld Citér

24. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan godt se stregen. Prøv at teste om 2 dage og se om den udvikler sig.

Anmeld Citér

24. august 2023

Carina:-)

Jeg kan se stregen- og der er farve i.

Anmeld Citér

24. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Jeg kan også fornemme stregen

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

26. august 2023

PenelopePie

Her er intet nyt under solen, men skal også først have mens i morgen, men er ved at gå ud af mit gode skind. Any Way så har jeg lige jo nærmest lige fået fjernet min spiral og mens jeg havde den blødte jeg slet ikke, så jeg kender på ingen måde min cyklus, så tester dagligt med æl test for at se om jeg kan blive klogere på cyklus. Det kan jeg åbenbart heller ikke rigtigt. Jeg sys de der æl test er svære at aflæse:-( jeg har forsøgt med en app men hvis jeg scanner samme æl test flere gange efter hinanden får jeg vidt forskellige resultater-så det sys jeg heller ikke rigtig jeg kan bruge til så meget. Hvad gør I andre?

Anmeld Citér

29. august 2023

Bby3

Hvad endte det med hos dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.