Øge fertilitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2023

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er lige begyndt på min sidste pakke p-piller inden vi begynder på pb(første gang).

Jeg vil derfor høre om der er nogle som har nogle gode råd til om der er noget vi kan gøre for at øge fertiliteten og derved chancen for graviditet?

Jeg er en del overvægtig med er i gang med at tabe mig, både ved træning og kost.

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2023

Anonym

hvis du er godt igang med vægttab og kost, så tror jeg du er godt på vej. Pas på med diverse kosttilskud og naturmedicin der påstår at gøre det lettere at blive gravid. Det er 1) ikke til at bevise om du ville blive gravid alligevel hvis du ikke havde taget det 2) fx vitus Castro som nogle siger hjælper, kan fucke med din cyklus - det gjorde det for mig og mens forsvandt i 3 mdr på grund af det og kom tilbage da jeg stoppede. 

så sund kost og fornuftig livsstil er mit bedste råd. 

Anmeld Citér

23. august 2023

Anonym

Jeg tror på at bmi har noget at sige vedr ens fertilitet. Det tog mig halvandet år at blive gravid med min ældste - dengang vejede jeg 55 kg mere end idag, altså en massiv overvægt. Hvor jeg begge gange efterfølgende er blevet gravid i første forsøg. 
klø på med træning og vægttab, så skal det nok komme. 

Anmeld Citér

23. august 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Det lyder til at du allerede gør hvad du kan Men mad og motionsvaner kan du jo se om du kan få din kæreste med på, hvis han ikke allerede er det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.