Bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2023

Anonym trådstarter

Jer der havde bækkenløsning under jeres graviditet. Hvordan endte det ? Arbejde i til termin. Hvis i blev sygemeldt hvor langt henne nåede i inden ?.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2023

Anonym

Jeg blev sygemeldt i uge 12 i første gravditet på fuldtid, min krop og mit bækken var så ødelagt. 

I anden gravditet blev jeg sygemeldt i uge 20 på fuldtid.

Anmeld Citér

22. august 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg blev fuldtidssygemeldt fra uge 25, mener jeg, at det var.. Arbejdede i hjemmeplejen.. 

Anmeld Citér

22. august 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

I anden graviditet blev jeg sygemeldt 2 mdr før termin.

Inden jeg blev gravid tredje gang, sørgede jeg for at være i god form og styrketræne, og jeg gik til kiropraktor da de første symptomer på bækkenløsning kom. Jeg gik på arbejde som planlagt til fire uger før termin

Anmeld Citér

23. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg blev sygemeldt i uge 12 i første gravditet på fuldtid, min krop og mit bækken var så ødelagt. 

I anden gravditet blev jeg sygemeldt i uge 20 på fuldtid.

Mit arbejde er forresten ret fysisk med mange skridt i benene, mange løft og lange dage. Jeg arbejder på til 70 timer om ugen

Anmeld Citér

23. august 2023

Anonym

Fuldtidssygemeldt fra uge 14 fra job på kontor.

Anmeld Citér

23. august 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg blev deltidssygemeldt i begge graviditeter. Fik administrativt arbejde. Men det var også grundet mange plukkeveer. Kunne arbejde på deltid frem til barsel. 8 uger før med den første og nr 2 12 uger før grundet corona.

Anmeld Citér

24. august 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg var heldig at være ledig på jobmarkedet begge gange men jeg havde under ingen omstændigheder kunnet passe et arbejde, fik bækkenløsning i anden og tredje graviditet og her sidst kunne jeg knap gå ned af privatvejen. 

Det forsvandt så snart jeg fødte i anden graviditet men her med den tredje fortsatte det efter så jeg skulle gå til fysioterapeut i tre måneder 

Anmeld Citér

24. august 2023

Anonym

Første og anden graviditet havde jeg ikke bækkenløsning. Så det kom som et chok da jeg ventede 3. barn. 

Jeg arbejde og knoklede på de første uger og troede simpelthen ikke det kunne passe at jeg skulle rammes af bækkenløsning når jeg havde haft to helt normale og problemfrie graviditeter, hvor jeg havde arbejdet til jeg gik på barsel. 

3. gang blev jeg fuldtidssygemeldt  i uge 14.  
Jeg arbejder i restaurationsbranchen, så fysisk hårdt. 

Selv 6 år efter bøvler jeg stadig med mit bækken. 

Anmeld Citér

24. august 2023

Anonym

Fuldtidssygemeldt fra uge 26 fra dag til dag. Havde mange smerter inden men sygemeldingen kom fordi jeg fik lavet et forkert vrid på jobbet så jeg fra den ene dag til den anden næsten ikke kunne gå. Gik til behandlinger som gav let bedring men genvandt ikke atbejdsevnen. Først 3 mdr efter fødsel var jeg "normal" igen. Jeg fortsatte behandlinger og træning efter fødsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.