Test / gå over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Er der noget der er gået over tid? Jeg fik lagt æg op  for 13 dage siden, og tester stadig negativ.

min tanke er, hvis jeg tester negativ på 14. Dagen og min menses ikke er kommet, kan jeg vel være positiv eller?

De sagde på klinikken at hvis jeg ikke tester positiv på 14 dagen, så skal jeg stoppe med stikpillerne, så ud fra det lyder det på dem som om, jeg IKKE kan gå over tid.!

På forhånden tak

Anmeld Citér

22. august

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Er der noget der er gået over tid? Jeg fik lagt æg op  for 13 dage siden, og tester stadig negativ.

min tanke er, hvis jeg tester negativ på 14. Dagen og min menses ikke er kommet, kan jeg vel være positiv eller?

De sagde på klinikken at hvis jeg ikke tester positiv på 14 dagen, så skal jeg stoppe med stikpillerne, så ud fra det lyder det på dem som om, jeg IKKE kan gå over tid.!

På forhånden tak

Jeg ved ikke om det er anderledes med fertalitetsbehandling kontra naturlig graviditet. 
men jeg gik 10 dage over tid før jeg fik en positiv test. 

Anmeld Citér

22. august

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det er anderledes med fertalitetsbehandling kontra naturlig graviditet. 
men jeg gik 10 dage over tid før jeg fik en positiv test. 

Og du blev gravid på naturlig vis?

Anmeld Citér

22. august

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min yngste er lavet med iui-d

Jeg testede fuldstændig negativ på dagen for forventet mens. Først 5 dage efter var testen utvetydigt positiv.

Anmeld Citér

22. august

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Min yngste er lavet med iui-d

Jeg testede fuldstændig negativ på dagen for forventet mens. Først 5 dage efter var testen utvetydigt positiv.

Ja ok tak

Anmeld Citér

22. august

Anonym

Anonym skriver:

Og du blev gravid på naturlig vis?

Ja det var på naturlig vis. Det var ikke planlagt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.