Susan, din gamle pebermø ;-))))))))))))))))))))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2008

Ny mor

Havde du en god føs´dag - og fik du nogle gode ting og sager ???
Hvordan var maden fra "Putte"???
kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

birgittemarie

Eej Birgitte, hvor er I smukke på bryllupsbilledet!! Det er sådan et rigtig tidløst foto. Man aner ikke om I blev gift i 1928 eller 2007 (L)

Måtte lige kommentere (C)

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. april 2008

birgittemarie

Og så blev jeg sørme lige inspireret til at smide et på selv og HOLD NU OP, det gik hurtigt at få det valideret!!!
(H)

Anmeld

15. april 2008

Ny mor

Tark :) Nøøøøj, Birgitte, det er søreme også et smukt billede af jer - så romantisk med gitaren (L)
Ha, ha, mit er "kun" 9 år gammelt....puhaa, tiden går godt nok hurtigt nogle gange......
knus Birgitte

Anmeld

15. april 2008

birgittemarie

Tak :) Bare synd for husbond, at jeg fylder hele billedet 8D

9 år... Jahrrrmen som tiden dog går 8( Vi har også snart været sammen i 9 år. Det fatter jeg OVERHOVEDET ikke!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. april 2008

Marco2

Super flotte billeder.

Ja, jeg er jo ikke gift endnu, så jeg må lægge et billede af os ud som er taget i Botswana. Ham vil jeg gerne giftes med engang (L)

AG

Anmeld

15. april 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Super flotte billeder.

Ja, jeg er jo ikke gift endnu, så jeg må lægge et billede af os ud som er taget i Botswana. Ham vil jeg gerne giftes med engang (L)

AG

Go røv han har, det ER ham under træet til venstre, ik?
Og ikke dig?

Anmeld

15. april 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Tak :) Bare synd for husbond, at jeg fylder hele billedet 8D

9 år... Jahrrrmen som tiden dog går 8( Vi har også snart været sammen i 9 år. Det fatter jeg OVERHOVEDET ikke!!

Knus fra Birgitte

Ha, ha, jamen sådan skal det være med de kjoler :))

Anmeld

15. april 2008

birgittemarie

Marco2 skriver:

Super flotte billeder.

AG

Dejligt billede :). Kan godt lide, I lige hoppede ind foran og dukkede jer lidt, så ellefanterne ikke skulle fatte mistanke om, at det var dem i fotograferede :))

Hvordan går det med lille Emily? Nu er hun forhåbentligt blevet rigtigt rask!!

Kh Birgitte

Anmeld

15. april 2008

Marco2

Dejligt billede :). Kan godt lide, I lige hoppede ind foran og dukkede jer lidt, så ellefanterne ikke skulle fatte mistanke om, at det var dem i fotograferede :))

Hvordan går det med lille Emily? Nu er hun forhåbentligt blevet rigtigt rask!!

Hej Birgitte.

Tak for omtanken. Det går rigtigt godt med hende. SPiser fint, sover ude i barnevognen om dagen, sover godt i sin seng om natten, og er bare så glad og tilpas. Jeg har fået min dejlige datter tilbage, og har nu masser af overskud. Så det er bare fedt!! Men har ikke turdet skrive det før, for den onde onde Nemesis plejer jo at bide én i hælene før man har fået trykket på send-knappen....

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.