Fejl i Nub teori?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.101 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2023

Anonym trådstarter

Hej alle

Er der nogle der ud fra deres scanningsbillede har fået afvide det 100% er en dreng ifølge nub, hvor det så faktisk har vist sig at være en pige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2023

HilliHallo

Drenge er, somregel, ikke til at tage fejl af Begge mine drenge var tydelige drenge ved NF. 

Tror mere der er omvendt at det kan ske. At buddet er pige som så viser sig at være en dreng. 

Anmeld Citér

22. august 2023

Anonym

Når nub først har rejst sig ligger den sig ikke ned igen, jeg har aldrig hørt om nogen der har fået at vide det var en dreng også blev en pige.

Jeg har prøvet det omvendt fordi nub lå ned og rejste sig sent  

Anmeld Citér

22. august 2023

Anonym trådstarter

HilliHallo skriver:

Drenge er, somregel, ikke til at tage fejl af Begge mine drenge var tydelige drenge ved NF. 

Tror mere der er omvendt at det kan ske. At buddet er pige som så viser sig at være en dreng. 

ØV! ��

Ikke fordi en dreng ikke er ønsket, men vi ønskede ikke at vide køn inden fødslen, men alligevel har alle 5 der har set vores scanningsbilleder sagt det 100% er en dreng ud fra nub selvom vi ikke spurgte og nu føler jeg lidt den overraskelse er ødelagt ��

Anmeld Citér

22. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Er der nogle der ud fra deres scanningsbillede har fået afvide det 100% er en dreng ifølge nub, hvor det så faktisk har vist sig at være en pige?

Ja. Bare den anden vej rundt. Jeg lagde engang scanningsbillede op af min søn og spurgte og alle sagde pige. Men vidste det var en dreng fordi jeg allerede havde født ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.