Graviditet trods overgangsalder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2023

Anonym

Ja 2 gange og det gik godt. Var slut 40 sidste gang. 

Man er ifølge min læge ret så fertil lige omkring overgangsalderen.  Og det passer her.

Anmeld Citér

20. august 2023

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Anonym skriver:

Ja 2 gange og det gik godt. Var slut 40 sidste gang. 

Man er ifølge min læge ret så fertil lige omkring overgangsalderen.  Og det passer her.

Ej hvor fantastisk at hører ❤️ Havde du fortsat din menstruation?

Anmeld Citér

20. august 2023

Anonym

Ønskebaby2020 skriver:

Ej hvor fantastisk at hører ❤️ Havde du fortsat din menstruation?

Nej . Og opdagede det sent. Men fik en fin baby. 

1 gang som 43 efter 5 år uden mens . Og 2 gang som 48 . 

Anmeld Citér

22. august 2023

PenelopePie

Ej hvor dejligt at hører at jeg ikke er alene i den båd. Der er mange fordomme, og dem kan jeg lige som du, godt undvære at få smidt i hovedet. Jeg håber at det lykkes for Jer. Jeg selv er 47 og her er projektet lige gået igang, har fået fjernet min spiral mandag i sidste uge

Anmeld Citér

22. august 2023

AnoMor

Der er så mange fordomme omkring alder. Og sikke noget pis altså ! Hvis man har energi og overskud til et barn når man er i 40’erne så skal man sq bare springe ud i det. 

jeg er selv 38 og har da ikke lukket tanken om flere børn endnu hvis den rigtige skulle dukke op. Der er aldrig nogen der tror på jeg er 38. Alle tror jeg er 26-27 år når de møder mig første gang. 

ja ja så er der større risiko for kromosom fejl osv. men det screenes man jo så også for. 

jeg har ingen erfaring med dit spørgsmål. Men synes da bare du skulle vide at jeg ikie fordømmer dig overhovedet

Anmeld Citér

27. august 2023

Ønskebaby2020

Anonym skriver:

Nej . Og opdagede det sent. Men fik en fin baby. 

1 gang som 43 efter 5 år uden mens . Og 2 gang som 48 . 

Fantastisk! Så er der stadig håb Tusind tak for dit svar

Anmeld Citér

27. august 2023

Ønskebaby2020

PenelopePie skriver:

Ej hvor dejligt at hører at jeg ikke er alene i den båd. Der er mange fordomme, og dem kan jeg lige som du, godt undvære at få smidt i hovedet. Jeg håber at det lykkes for Jer. Jeg selv er 47 og her er projektet lige gået igang, har fået fjernet min spiral mandag i sidste uge

Ihh hvor dejligt, som du skriver er det rigtig rart ikke at være den eneste og uden fordomme.  Tak Held og lykke til jer 

Anmeld Citér

27. august 2023

Ønskebaby2020

AnoMor skriver:

Der er så mange fordomme omkring alder. Og sikke noget pis altså ! Hvis man har energi og overskud til et barn når man er i 40’erne så skal man sq bare springe ud i det. 

jeg er selv 38 og har da ikke lukket tanken om flere børn endnu hvis den rigtige skulle dukke op. Der er aldrig nogen der tror på jeg er 38. Alle tror jeg er 26-27 år når de møder mig første gang. 

ja ja så er der større risiko for kromosom fejl osv. men det screenes man jo så også for. 

jeg har ingen erfaring med dit spørgsmål. Men synes da bare du skulle vide at jeg ikie fordømmer dig overhovedet

Tusind tak for dit svar og søde ord Jeg er helt enig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.