Skal jeg til lægen ? (Ramt forkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.533 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. august 2023

Anonym trådstarter

Min mand og jeg hyggede igår aftes, og ja... Han ramte så forkert   det gjorde vildt ondt og følte jeg gik helt i stykker (vi har aldrig sex i det "forkerte" hul)...

Det gik hedt for sig og så gik det galt (han siger det var et uheld).

Men her til morgen gør det stadigvæk ondt og bløder når jeg er på wc. Ikke meget, men blev ret forskrækket over der var blod på papiret.  

Skal man bare vente på det holder op med at gøre ondt og ikke bløder mere ? Eller bør man lige få det tjekket synes det helt enormt flovt. Men er ret urolig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2023

Anonym

Skal lige forstå det rigtigt. Han kom til at ramme “forkert,” altså mod anus? 

Hvis det er rigtigt forstået, er det ikke utænkeligt at du kan have fået en sprække, da området har brug for god opvarmning og “blødgøring” inden analsex - og glidecreme. Så hvis det ikke har været planen at dyrke analsex og den “bare” smuttede der om, ville jeg ikke være bekymret. For det er er ømt sted hvis man ikke er opstemt til det og godt varmet op. 

Anmeld Citér

20. august 2023

Cerenia

Ingen grund til at gå til læge. Det er naturligt at du har ondt og bløder lidt efter det der skete. Giv det lidt tid også skal det nok heale ☺️

Anmeld Citér

20. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Skal lige forstå det rigtigt. Han kom til at ramme “forkert,” altså mod anus? 

Hvis det er rigtigt forstået, er det ikke utænkeligt at du kan have fået en sprække, da området har brug for god opvarmning og “blødgøring” inden analsex - og glidecreme. Så hvis det ikke har været planen at dyrke analsex og den “bare” smuttede der om, ville jeg ikke være bekymret. For det er er ømt sted hvis man ikke er opstemt til det og godt varmet op. 

Ja synes det flovt.

Men det gør simpelthen så ondt stadigvæk når jeg sidder, og er bange for at lave nr 2 på wc igen.

Han har aldrig ramt sådan før, heller ikke når vi har været ret vilde, så kom virkelig som et chok det kunne ske.

Anmeld Citér

20. august 2023

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Ingen grund til at gå til læge. Det er naturligt at du har ondt og bløder lidt efter det der skete. Giv det lidt tid også skal det nok heale ☺️

Ok tusind tak. Synes bare det utroligt det stadigvæk gør ondt når jeg sidder ned og bryder mig virkelig ikke om at ting ikke er som de "plejer". 

Fik et chok over det skete igen idag over det blødte.

Anmeld Citér

20. august 2023

Anonym

Der er masser af blodkar, der kan gå i stykker og muskler, der kan gøre ondt i området. Det er ikke farligt i sig selv, men selvfølgelig ubehageligt. Er du nervøs, så giv lægen et kald på mandag.

Derudover er det ikke noget at være flov over. Det var bare et uheld, der desværre gjorde ondt på dig. Men hverken sex eller for den sags skyld analsex er pinligt. Der sker bare uheld, når man bliver grebet. 

Anmeld Citér

20. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg hyggede igår aftes, og ja... Han ramte så forkert   det gjorde vildt ondt og følte jeg gik helt i stykker (vi har aldrig sex i det "forkerte" hul)...

Det gik hedt for sig og så gik det galt (han siger det var et uheld).

Men her til morgen gør det stadigvæk ondt og bløder når jeg er på wc. Ikke meget, men blev ret forskrækket over der var blod på papiret.  

Skal man bare vente på det holder op med at gøre ondt og ikke bløder mere ? Eller bør man lige få det tjekket synes det helt enormt flovt. Men er ret urolig 

Nej, du behøver ikke gå til lægen

Min mand har også engang ramt forkert, det er ikke rart.. men det går over igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.