Langvarig hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.621 visninger
6 svar
2 synes godt om
16. august 2023

Emma87

Barn 15 måneder- langvarig hoste i 8 uger

Ingen mislyd på vejrtrækning. Men grøn snot og meget slim. Har nogen prøvet lign??

min datter har nu hostet i 8 uger. Mest om natten og om morgenen. 

Hun er glad og ikke synderlig påvirket af det. Men der er meget slim og det er jo synd hun får ødelagt sin nattesøvn.

lægen har set hende mange gange, men ingen svar der hjælper. 

Har nogen prøvet lign og evt har nogle gode råd? 

Kram fra en bekymret mor❤️����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2023

Darling

Det har vi også lige været igennem 8-10 med hoste, først var han syg også har han bare hostet. Heller ingen mislyd eller noget, men en masse sejt slim. Det var bare væk lige pludseligt

Anmeld Citér

16. august 2023

Emma87

Årh okay- mega hårdt synes jeg. Men en dag var det bare væk og jeres var rask?❤️����

Anmeld Citér

16. august 2023

Darling

Emma87 skriver:

Årh okay- mega hårdt synes jeg. Men en dag var det bare væk og jeres var rask?❤️����

Det er vildt hårdt! Og ja nærmest fra den ene dag til den anden

Anmeld Citér

16. august 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Astmatisk bronkitis ? Det er fugtigt for tiden og kan godt drille små børns lunger

Anmeld Citér

16. august 2023

Emma87

Tjaaa men der er intet at høre på hendes lunger og vejrtrækning?. Og det har stået på selv før det blev så fugtigt����❤️

Anmeld Citér

16. august 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Tjaaa men der er intet at høre på hendes lunger og vejrtrækning?. Og det har stået på selv før det blev så fugtigt����❤️

mit barn havde det også sådan. Og havde astmatisk bronkitis da han var lille. Kun ved de svære tilfælde og akutte anfald ved sygdom kunne det høres på lungerne. Små børn har meget bløde bronkier hvilket kan irriterer en del og komme til udtryk som langvarig hoste. 

han er vokset fra det skal jeg lige tilføje 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.