Jeg skriver her mit første indlæg på en lorte mandags mandag.
Min historik byder på lidt af hvert og jeg er efterhånden ved at være tyndslidt.
December 2022: Graviditet i æggeleder - akut operation. Vi så hjerteblink, det lå bare helt forkert
Januar: Ventede på min mens efter operation og den var sen om at dukke op. Jeg tog en test i slutningen af måneden og den var positiv. Glad i fire dage - så kom mens / SA
Marts: Positiv tidlig test. Testede fire dage i træk og stregen blev svagere og svagere. SA (biokemisk abort)
Maj: Positiv tidlig test - få dage senere SA
Endelig henvist til udredning ved gynækolog.
Alle tal, alle blodprøver, alle scanninger ALT ser normalt ud. Vi fik beskeden om at blive ved med at prøve. Hun vil følge tæt, når jeg igen bliver gravid.
2. Juli første dag, sidste mens. Jeg testede for min ægløsning - den viste Positiv ca. 18. Juli.
Testede tidlig test d. 27. Juli - negativ
Testede tidlig test d. 3. August - positiv
Kontaktede gynækolog og blev indkaldt til tidlig scanning i dag d. 14. August. I dag burde jeg være 6+1. Vi så en livmoder og en blommesæk. Intet foster - ingen hjerteblink. Hun satte mig tilbage til 4+2 - hvilket jo slet ikke kan passe.
Hun fortalte om to mulige scenarier: MA eller slow starter.
Jeg græd hele vejen hjem i bilen og har forskanset mig på sofaen siden jeg kom hjem. Alle følelser fra de tidligere SA og GUL kommer tilbage. Jeg er sindssygt bange og jeg er overbevist om, at det heller ikke går til levesiden denne gang. 

Hvad tænker I? 
Anmeld
Citér