Er der overhovedet håb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2023

Anonym trådstarter

Hej, håber nogen kan bidrage til hvad jeg skal tænke om det her, og måske kan komme med enten håb eller realisme.

Er blevet gravid for første gang og købt en tidlig scanning i det, som jeg selv har regnet til at være 6+0. Cyklus, ægløsningen mv har passet meget præcist, og har også taget ægløsningstest, som har bekræftet hvornår undfangelsen er sket.

Scanning viste at jeg ganske rigtigt var gravid, men ingen hjerteblink og embroyet er kun 2.1 mm. Bliver derfor sat er par dage tilbage, til 5+5.

Kommer ind idag, 6+6 i følge egne beregninger og 6+4 i følge dem. Får at vide, at hjertet stadig ikke slår og at embroyet ikke har udviklet sig som det skal. Kan på billederne se de har målt det til 3.9mm. Det er jo heller ikke ret meget. Bliver anbefalet at ringe til lægen på mandag, da hun ikke mener, at chancerne ser gode ud.

Hvad tænker i? Er der overhovedet håb? Har i prøvet om/hørt lignende historier, hvor det er gået godt/skidt? Håber sådan at det lykkes alligevel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2023

Anonym

Hvornår havde du ægløsning? 

og er der ikke sket noget efter et stykke tid så er det jo aldrig gode tegn, en blodprøve hos lægen kan bekræfte hvilken vej det går

Anmeld Citér

12. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvornår havde du ægløsning? 

og er der ikke sket noget efter et stykke tid så er det jo aldrig gode tegn, en blodprøve hos lægen kan bekræfte hvilken vej det går

For 5 uger siden

Anmeld Citér

12. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

For 5 uger siden

Hvis du testede positiv for ægløsning for omkring 5 uger siden så burde du være omkring de 7 uger henne. Så er det ikke en levedygtig gravditet, for der burde kunne ses noget på en scanning når man er så langt henne

Anmeld Citér

12. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du testede positiv for ægløsning for omkring 5 uger siden så burde du være omkring de 7 uger henne. Så er det ikke en levedygtig gravditet, for der burde kunne ses noget på en scanning når man er så langt henne

Tænkte det nok

Anmeld Citér

13. august 2023

Anonym

Det hele kan nu fint passe samme.

Der kan gå helt op til 48 timer fra positiv ægløsningstest.

Der ud over sker det nu oftere end man tror,at fosteret er en slow starter,så jeg ville trække vejret dybt,og evt blive scannet igen om 1 uge.

Anmeld Citér

13. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det hele kan nu fint passe samme.

Der kan gå helt op til 48 timer fra positiv ægløsningstest.

Der ud over sker det nu oftere end man tror,at fosteret er en slow starter,så jeg ville trække vejret dybt,og evt blive scannet igen om 1 uge.

Tak, det giver mig da lidt håb!

Jeg var ikke klar over at slow startere skete oftere end man skulle tro, det burde de oplyse folk om så ikke man helt mister modet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.