Tøj til jubilæumsfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg står og skal til mit første jubilæumsfest nogensinde normalt har jeg ingen problemer med at finde ud af hvad tøj jeg skal have på men jeg må indrømme at det har jeg her Hvad tager man på når det er et jubilæumsfest?

Mit spørgsmål til jer der kan jeg tillade mig at tage den kjole på som I ser på billedet med et par sorte strømpebukser eller skal jeg ud og investere i en fest kjole ?

Jeg har en kvinde med meget lidt tøj   og   har ikke mit tøj delt som sådan op i hverdagstøj og kun til fin brug

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Den ser da så sød ud! Kom som du er, med mindre det er et formelt bryllup eller der står dresscode på invitationen :-)

Anmeld Citér

12. august 2023

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Fin kjole, men med mindre det er i vintermånederne, så ville jeg undlade at tage sorte strømpebukser på, men bare ben i et par lette sandaler.

Anmeld Citér

12. august 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jubilæumsfest kan jo være mange ting, så det er svært at svare på, hvad der er passende påklædning. 
Hvis det bare er á la “X år siden, vi gik ud af folkeskolen” eller den lokale spejdergruppes X-årsjubilæum, så synes jeg, man kan klæde sig, som man har lyst, og at kjolen er egnet. Hvis det er en mere eksklusiv fest, hvor du fx er gæst til borgmesterens jubilæum med syv retter mad og dans, så synes jeg, du skal investere i noget mere festligt; mest for ikke at føle, du skiller dig ud. 

Anmeld Citér

12. august 2023

Mor og meget mere

- og hvis du nupper kjolen, du viser hér, ville det være synd med sorte strømpebukser. 

Anmeld Citér

13. august 2023

Anonym trådstarter

Jubilæumsfesten er her slut august og det er den sportklub jeg er medlem af der har Jubilæum festen og der bliver i dagens anledning slået telt op udenfor som vi  skal sidde i og det var lidt det jeg tænkte at det ville være en god ide med nogle strømpebukser da jeg er en frossen pind

Anmeld Citér

13. august 2023

Anonym

Jeg synes kjolen er fint til det og jeg ville også tage strømpebukser på da jeg altid fryser

Anmeld Citér

13. august 2023

Alha

Profilbillede for Alha

Ellers så tag gennemsigtige nylonstrømper på. De holder også ok på varmen

Anmeld Citér

13. august 2023

Mor og meget mere

Anonym skriver:

Jubilæumsfesten er her slut august og det er den sportklub jeg er medlem af der har Jubilæum festen og der bliver i dagens anledning slået telt op udenfor som vi  skal sidde i og det var lidt det jeg tænkte at det ville være en god ide med nogle strømpebukser da jeg er en frossen pind

Det lyder ikke som en “fornem” fest, så kjolen er helt passende. Strømpebukser er fint, men sorte ville være lidt synd, synes jeg - hellere hudfarvede ELLER hvide leggings. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.