Ung mor i københavn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

Hanan <3

Risen skriver:

Hej Hanan

Tak Og tillykke med den lille.. Er du spændt ?

taak

ja meget men også bange hehe altså for hvordan selve fødslen vil foregå osv. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Risen

Krydser fingre for dig

Anmeld

11. november 2009

CamillaSoefelt

Hej igen..

Sorry mit sene svar, ligger herhjemme med influenza..;( Virkeligt surt!

Grunden til jeg er blevet tilbudt en scanning så tidligt i mit forløb er at jeg i sommers gennengik en abort i 8. uge... Og det vil jeg jo ikke igennem igen. Så derfor skal jeg på mandag ned og se at alt er ok, og så kan man også se og høre det lille hjerte slå..

Hvordan gik dit besøg hos lægen? Jeg synes bare der stod noget på din profil om at du sku scannes tirsdag? Men det er nok bare mig..;0)

Jeg har osse bil, så det er jo bare perfekt... Jeg er 24år..

Knus fra Camilla

Anmeld

12. november 2009

Risen

CamillaSoefelt skriver:

Hej igen..

Sorry mit sene svar, ligger herhjemme med influenza..;( Virkeligt surt!

Grunden til jeg er blevet tilbudt en scanning så tidligt i mit forløb er at jeg i sommers gennengik en abort i 8. uge... Og det vil jeg jo ikke igennem igen. Så derfor skal jeg på mandag ned og se at alt er ok, og så kan man også se og høre det lille hjerte slå..

Hvordan gik dit besøg hos lægen? Jeg synes bare der stod noget på din profil om at du sku scannes tirsdag? Men det er nok bare mig..;0)

Jeg har osse bil, så det er jo bare perfekt... Jeg er 24år..

Knus fra Camilla

Hej

Det er helt i orden.. Uh en hård sygdom for tiden.  Håber sku jeg slipper . Jeg rejser til Canada i morgen med min kæreste så der går nok også min 14 dage før du får et nyt svar igen

Arh okay så forstår jeg bedre undrede mig også en del.. Så håber jeg alt går vel  Mon ikke ? .  Har du bestilt tid hos en privat klinik også ?

Jo lægebesøget gik helt fint det var der jeg var i tirsdags . Synes egentlig ikke han sagde så meget udover jeg fik fastsat min termin og sygehuset. Det var det eneste sådan rigtige brugbart Så har jeg ellers selv bestilt tid til nakkefolds scanning den 08/12 så glæder mig helt vildt til at hører at alt er okay .

Knus og god bedring

Maria

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Ja det er møg irriterende med den sygdom.. Men vi må tage det som det kommer jo. Lyder fedt med en tur til Canada, er det noget familie i har dernede eller?

Uuuhh så glæder jeg mig til at fortælle dig om min scanning som jeg skal til mandag.. Håber og krydser bare fingre for at alt er ok.. Det skal det bare være! Nej jeg har fået tid hos min egen gyn til den trygheds scanning.. Så det var jo rart nok lige at slippe for at betale de 800kr.. Havde jeg ikke kunnet få den tid, ville jeg dog helt sikkert have betalt hvad det koster hos en privatklinik, for min egen trygheds skyld..

God ferie til dig.. Glæder mig til at høre fra dig igen når du er hjemme..

Knus fra mig

Anmeld

10. maj 2010

2721

Hej

Jeg var lige inde og lure lidt på denne tråd da jeg bor i kbh, har ikke boede her så længe så har ikke den store vennekreds her. Ved godt tråden er ret gammel men tænkte der var mulighed for at i så mit indlæg.

Jeg er 23 år og venter mit første barn med termin 26 juni.

Kunne være rigtig hyggeligt at finde nogen og sludre lidt med.

Mvh Kristine

Anmeld

10. maj 2010

Risen

2606peanut skriver:

Hej

Jeg var lige inde og lure lidt på denne tråd da jeg bor i kbh, har ikke boede her så længe så har ikke den store vennekreds her. Ved godt tråden er ret gammel men tænkte der var mulighed for at i så mit indlæg.

Jeg er 23 år og venter mit første barn med termin 26 juni.

Kunne være rigtig hyggeligt at finde nogen og sludre lidt med.

Mvh Kristine

Hej ! 

Så tilfældigvis at du har skrevet herinde .. Ret heldigt for det er godt nok en gammel tråd efterhånden ..  Camilla (camillasoefelt)  og jeg ser til hinanden og skriver meget sammen , men der er da altid plads til en til .. 

Ih din termin er godt nok tæt på vores også , så det kunne da være super hyggeligt hvis du vil "joine" os på et tidspunkt.. 

Knus Maria

Anmeld

10. maj 2010

2721

Ja det var godt nok heldigt

Det lyder hyggeligt, der er nemlig ingen af mine nære venner der har børn eller venter sig, og så bor de langt væk.

Okay hvornår har du/i termin??

Mvh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.