Ægløsningstest - hvor hurtigt forsvinder nr 2 stre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2023

Anonym trådstarter

Hej

jeg har ikke rigtigt testet ÆL denne måned.. men vi havde sex på cyklusdag 14, testede for sjov dagen efter hvor ÆL test er svag.. min ÆL har tidligere lagt på dag 13/14 .. så bliver de hurtigt negative? (Har kun testet op til ÆL og aldrig efter )

nogle der er blevet gravide efter ÆL?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2023

Anonym

Der er altid to streger på en æltest, den er kun positiv hvis de er lige tydelige eller kobtrolsregen er tydeligere end teststregen

Anmeld Citér

10. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er altid to streger på en æltest, den er kun positiv hvis de er lige tydelige eller kobtrolsregen er tydeligere end teststregen

I Know., men hvornår bliver stregen mere utydelig end kontrolstregen efter ÆL 

Anmeld Citér

10. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

I Know., men hvornår bliver stregen mere utydelig end kontrolstregen efter ÆL 

Det er forskelligt og umuligt at svare på, hvis den er positiv flere dage i streg skal du gå efter den første 

Anmeld Citér

10. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er forskelligt og umuligt at svare på, hvis den er positiv flere dage i streg skal du gå efter den første 

Okay tak.. jeg føler ikke du har læst mit indlæg eller forstået mit spørgsmål… jeg har ikke testet ÆL denne måned.. jeg havde sex på dag 14 og for “sjov” tog en ÆL test på dag 15 som var “negativ” dvs. teststreg svagere end kontrolstregen.. mit spørgsmål er hvor hurtigt sådan en streg bliver svag efter ÆL

Anmeld Citér

11. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Okay tak.. jeg føler ikke du har læst mit indlæg eller forstået mit spørgsmål… jeg har ikke testet ÆL denne måned.. jeg havde sex på dag 14 og for “sjov” tog en ÆL test på dag 15 som var “negativ” dvs. teststreg svagere end kontrolstregen.. mit spørgsmål er hvor hurtigt sådan en streg bliver svag efter ÆL

Jeg har læst dit spørgsmål, men jeg tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener så? For hvis du ikke har stået med en positiv æltest er det umuligt at svare på du kan ikke gætte sig frem til æl på den måde 

Anmeld Citér

11. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har læst dit spørgsmål, men jeg tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener så? For hvis du ikke har stået med en positiv æltest er det umuligt at svare på du kan ikke gætte sig frem til æl på den måde 

Jeg prøver ikke at gætte mig til ÆL.. jeg spørg hvad folks erfaring er med hvor hurtigt teststreg “forsvinder” efter ÆL hvis nogen har testet det..

Min ÆL var overstået på dag 15 da jeg testet jeg spørg hvor hurtigt den streg som indikerer man har ÆL falmer efter æl

Anmeld Citér

11. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Ud fra alle de opslag jeg har set fra folk der bruger apps til at analysere deres æl test, så er de vist positive et par dage og bliver så negative igen hvis du ser en cyklus graf, vil man også se at stigningen i lh kun er illustreret et par dage 

Anmeld Citér

11. august 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Hvordan ved du at du har haft æl hvis du ikke har testet?

Anmeld Citér

11. august 2023

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Hvordan ved du at du har haft æl hvis du ikke har testet?

Det siger jeg heller ikke at jeg ved.. jeg spørg HVIS  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.