Hvordan scorer jeg ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
4 svar
6 synes godt om
10. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg arbejder en stor virksomhed, hvor de forskellige afdelinger ikke har noget at gøre med hinanden med mindre vi skal samarbejde om enkelte projekter. For et par år siden arbejdede jeg sammen med den her helt fantastiske mand fra en anden afdeling. Jeg har aldrig oplevet sådan en tiltrækning før. Jeg handlede ikke på det, da jeg der stadig var i mit ægteskab. Nu er jeg blevet skilt og er ved at lande i det. Jeg har ikke datet siden min skilsmisse. 
Jeg ser den her kollega 1-2 gange om ugen på virksomhed eller i kantinen, vi har ikke noget arbejde der gør vi skal have kontakt. 
jeg ved at han er single, men at det er kort tid siden han kom ud af det forhold. Jeg er ikke typen der bare lige springer ud i at invitere på date over mail, det er ikke mig. Jeg har besluttet mig for at flirte lidt når vi mødes og opsøge kontakten også til den årlige julefrokost gå all in. 
Men! Hvordan pokker får jeg sendt tydelige “du-er-lækker-så-kig-på-mig-signaler” til ham i hverdagen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2023

Anonym trådstarter

Slet inden tips?

Anmeld Citér

12. august 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hmm har I overhovedet talt sammen? Mon du kan sætte dig tæt på ham ved frokosten? Eller fx anmode om venskab på Facebook hvis I er der? En god måde, at man jo fx kan begynde at skrive sammen

Anmeld Citér

12. august 2023

Anonym trådstarter

Vi snakker sammen når vi mødes på gangen, sådan lidt høfligt hverdags-snak. 
Jeg er ikke på nogen sociale medier  men måske jeg skulle få oprettet en profil. 

Anmeld Citér

13. august 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Anonym skriver:

Vi snakker sammen når vi mødes på gangen, sådan lidt høfligt hverdags-snak. 
Jeg er ikke på nogen sociale medier  men måske jeg skulle få oprettet en profil. 

Kig ham i øjnene når I taler sammen. Rør ved dit hår. Sig noget sjovt, le hvis han gør det. Og spørg om han ikke har lyst til en kop kaffe en dag efter arbejde.

Mærk efter om han sender positive signaler til dig. Hvor tæt på dig vil han stå når I snakker? Kigger han dig i øjnene?

Der er alt for længe til julefrokosten...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.