Sætte fødslen igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2023

Anonym trådstarter

Hej! Nu rammer jeg terminsdato lige om lidt

Jeg er i den forbindelse interesseret i at høre, om nogen faktisk har haft held med at få gang i fødslen ved nogle af de mange tips/skrøner på nettet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2023

Anonym98

Jeg fik fødsels modnende akupunktur 2 gange på en dag, og fik veer 4 timer efter sidste behandling og fødte 15 timer senere

Anmeld Citér

9. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym98 skriver:

Jeg fik fødsels modnende akupunktur 2 gange på en dag, og fik veer 4 timer efter sidste behandling og fødte 15 timer senere

Spændende! Jeg har også været ved at kigge på det! Hvor langt var du på det tidspunkt?

Anmeld Citér

9. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er i den forbindelse interesseret i at høre, om nogen faktisk har haft held med at få gang i fødslen ved nogle af de mange tips/skrøner på nettet?

Jeg havde held med at "elske" fødslen i gang.

Jeg havde ikke nogen mand, men legede med en vibrerende dildo, og kort efter startede tegn løsningen/lyserødt udflåd. Om aftenen omkring kl 23 startede veerne, og dagen efter (på terminsdatoen) fødte jeg.

Anmeld Citér

9. august 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg gik en lang tur på 2 timer dagen efter min termin. Om aftenen fik jeg veer. Om det var gåturen eller hvad det var er jo ikk til at vide

Anmeld Citér

9. august 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg har drukket hindbærbladete op til termin og fødte på terminsdatoen

Anmeld Citér

15. august 2023

Anonym98

Anonym skriver:

Spændende! Jeg har også været ved at kigge på det! Hvor langt var du på det tidspunkt?

Lige lidt sent svar herfra jeg var 39+5 og fødte 39+6 som første gangs

Anmeld Citér

15. august 2023

Tip!

Hindeløsning - 5 dage før termin. 
Var hos jordemoder kl 13 som lavede hindeløsning. Allerede kort efter murrede det i maven, så jeg høvlede godt med kalorier i mavsen og så begyndte veerne ellers i løbet at eftermiddagen. Kl 19 på fg, kl 21 blev vandet taget - ca til midnat ve drop og kl 02.24 kom min søn til verden.

Anmeld Citér

15. august 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det der virkede for mig har været at ringe og bede om dato for igangsættelse

alle 3 gange har jeg samme dag fået veer og født indenfor et døgn fra opkaldet

Anmeld Citér

16. august 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Man ved jo faktisk ikke om det er husrådene der har sat fødsel igang eller om det var sket alligevel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.