Hvilken klapvogn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2023

Anonym trådstarter

hvilken klapvogn skal vi vælge? Har kigget på Emmaljunga og bugaboo. 
Kan I anbefale en??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2023

Anonym

Vi havde en Cybex Priam hvor sædet kunne lægges helt fladt. Den var vi mega glade for men skiftede den ud med en bugaboo da vi fik vores yngste. Jeg synes at Cybex kørte meget bedre og det var også et bedre sæde fordi det kunne lægges helt ned. Hvis vi nogensinde får brug for en klapvogn igen bliver det den igen. Dem jeg kender der har emmaljunga er ikke glade for den. Den er også meget lavt på jorden syne jeg, vi kunne bedre have øjenkontakt og samtaler fordi sædet på Cybex er højere oppe. 

Anmeld Citér

8. august 2023

Tip!

Jeg har en baby jogger city elite 2. Og jeg ELSKER den.. SÅ nem at manøvrere rundt, fin plads under i kurven, god solafskærmning og fint langt liggemål. Den kan også nemt være bag i min 108’er.. bruger den langt mere end min klodsede kæmpe barnevogn. 

Anmeld Citér

8. august 2023

Anonym

Odder una har vi og den er vi MEGET glade for! Standen er som ny, trods den er brugt meget af to børn. 

Anmeld Citér

8. august 2023

Anonym

Kæmpe anbefaling af Cybex Talos S Lux. Sædet kan lægges fladt ned og den mest lodrette position er meget mere lodret end hos andre mærker, så barnet kan sidde bedre synes jeg. Sædet kan vendes begge veje og også nemt vendes mens barnet sidder i vognen. Stor kaleche der afskærmer meget til fx lur eller bare for solen og god udluftning. Kan tage 22 kg, god rummelig opbevaringskurv under, super nem at klappe sammen og fylder ikke meget. Rigtig god at køre med. Og så er den prisvenlig, findes tit på tilbud.

Vi er helt vildt glade for vores som vi bruger nærmest hver dag, og har tit brugt den til lur hvis vi har været på tur eller ferie også. Jeg har faktisk ikke noget negativt at sætte på den.

Anmeld Citér

8. august 2023

Anonym

Vi har en Britax Römer B-Agile M Klapvogn, den er så dejlig fordi den kan klappes sammen med en hånd og slås op med en hånd. Den fylder minimalt når den er klappet sammen. Den kan ligges helt ned også og solskærme er dejlig stor

Anmeld Citér

8. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Har lige købt Cybex talos s lux, den er vi super glade for

Anmeld Citér

8. august 2023

Anonym

Jeg stemmer også for city Elite ! 

Anmeld Citér

8. august 2023

HilliHallo

Vi har haft Emmaljunga x2, City Elite x3, Thule Sleek, Cybex Talos S og Phil & Teds. 

Emmaljunga er et plastik-monster. Knirker og knager og fylder alt for meget. 

City Elite er en genial vogn og virkelig lækker at gå med. Eneste minus er at barnet sidder bagudvendt. Til gengæld klappes den nemt sammen og sædet er stort og fyldigt. Vores dreng på 6år har lånt den til en lur her på ferien. 

Thule Sleek får også mine varme anbefaling! Den falmende hurtigt og blev grim. Men ellers var den absolut alle pengene værd. Stor varekurv, vendbar sæde og flot design. 

Cybex Talos var jeg virkelig skuffet over. Selerne var ikke brugervenlige. Kurven kunne ikke rumme noget. Og den var hård at køre med. 

Phil & Teds var overraskende god og får også min anbefaling. 

Selvom jeg synes det er træls at barnet sidder med ryggen til, så er det Eliten der har vundet herhjemme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.