Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, jeg har idag, midt på dagen, taget denne her test.. jeg er lidt i tvivl om det bare er en skyggestreg eller hvad det egentligt er.. hvad ser i?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke se noget desværre og har du brug for at pille ved billedet og bruge filter så betragt den som negativ
Anonym skriver: Jeg kan ikke se noget desværre og har du brug for at pille ved billedet og bruge filter så betragt den som negativ
Jeg syntes også selv at det var en skyggestreg jeg regnede også med at folk ville sige negativ men man kan alligevel godt sidde og blive lidt skør af at kigge på billedet
Anonym skriver: Jeg syntes også selv at det var en skyggestreg jeg regnede også med at folk ville sige negativ men man kan alligevel godt sidde og blive lidt skør af at kigge på billedet
Hvor langt er du? så længe mens ikke er dukket op er der jo altid håb
Jeg ser ikke nogen streg. Jeg synes iøvrigt, det det lidt sjovt ud med "sprittusch" i baggrunden på negativbilledet
Alha skriver: Jeg ser ikke nogen streg. Jeg synes iøvrigt, det det lidt sjovt ud med "sprittusch" i baggrunden på negativbilledet
Det er sådan en app, hvor man selv tegner over det som skal være negativt det er derfor det ligner sprittouch
Anonym skriver: Hvor langt er du? så længe mens ikke er dukket op er der jo altid håb
Jeg fik desværre mens.. en dag forsinket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128