Streg eller ikke streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2023

Anonym trådstarter

Hej, jeg har idag, midt på dagen, taget denne her test.. jeg er lidt i tvivl om det bare er en skyggestreg eller hvad det egentligt er.. hvad ser i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2023

Anonym

Jeg kan ikke se noget desværre og har du brug for at pille ved billedet og bruge filter så betragt den som negativ

Anmeld Citér

5. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ikke se noget desværre og har du brug for at pille ved billedet og bruge filter så betragt den som negativ

Jeg syntes også selv at det var en skyggestreg jeg regnede også med at folk ville sige negativ men man kan alligevel godt sidde og blive lidt skør af at kigge på billedet

Anmeld Citér

5. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg syntes også selv at det var en skyggestreg jeg regnede også med at folk ville sige negativ men man kan alligevel godt sidde og blive lidt skør af at kigge på billedet

Hvor langt er du? så længe mens ikke er dukket op er der jo altid håb

Anmeld Citér

5. august 2023

Alha

Profilbillede for Alha

Jeg ser ikke nogen streg. Jeg synes iøvrigt, det det lidt sjovt ud med "sprittusch" i baggrunden på negativbilledet

Anmeld Citér

14. august 2023

Anonym trådstarter

Alha skriver:

Jeg ser ikke nogen streg. Jeg synes iøvrigt, det det lidt sjovt ud med "sprittusch" i baggrunden på negativbilledet

Det er sådan en app, hvor man selv tegner over det som skal være negativt�� det er derfor det ligner sprittouch

Anmeld Citér

14. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor langt er du? så længe mens ikke er dukket op er der jo altid håb

Jeg fik desværre mens.. en dag forsinket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.