Hej med jer,
Jeg var hos egen læge i går, da jeg skulle have en opfølgende scanning – dette er grundet at jeg for en uge siden havde en pletblødning (har ikke blødt siden og ingen smerter)
Ved min første scanning for en uge siden, var der kun en fostersæk at se på ca 8mm.
Ved min scanning i går var der kommet en blommesæk og min fostersæk målte ca 15 mm.
Lægen sagde at der var intet at være bekymret for og at alt så helt fint ud og ved min næste scanning i næste uge, ville der næsten 100% være et foster at se.
Lægen sagde at jeg nok slet ikke var så langt henne som jeg havde troet, jeg synes bare at der burde kunne ses mere end blommesæk når fostersækken måler 15 mm.
Jeg havde en positiv ægløsnings test d. 01/07 og den 3/7 – den 6/7 havde jeg en negativ ægløsningstest og den 13/7 havde jeg en positiv graviditetstest. Jeg er usikker på hvornår jeg sidst havde menstration.
Jeg er virkelig urolig, selvom lægen sagde at alt var fint. Og 1 uge er virkelig lang tid at vente.
Nogen der kan svarer på om der burde ses mere end blommesæk når fostersæk er 15 mm?
Anmeld
Citér