Aldrig blødt så meget, er det normalt ?!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.556 visninger
19 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2023

Anonym trådstarter

Fra kl. 12:00-16:30 her er et lille udklip..  Har virkelig ond og er møg dårlig  har skiftet bind 3 gange nu  Bløder næsten aldrig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2023

Anonym

Det er helt normalt, jeg blødte meget mere og med klumper så store som golfbolde begge gange jeg mistede selvom jeg ikke var længere henne end uge 6 og 7

Anmeld Citér

2. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er helt normalt, jeg blødte meget mere og med klumper så store som golfbolde begge gange jeg mistede selvom jeg ikke var længere henne end uge 6 og 7

Jeg har slet ikke testet positiv

Anmeld Citér

2. august 2023

Anonym

Altså det er jo meget individuelt, men det der er helt normalt for mig. Hver eneste måned, mega blødning med skift af bind hver eneste time - bruger selvfølgelig kun ekstra lange bind

Men når det ikke er sådan din cyklus plejer at være skal du selvfølgelig holde øje..

Anmeld Citér

2. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså det er jo meget individuelt, men det der er helt normalt for mig. Hver eneste måned, mega blødning med skift af bind hver eneste time - bruger selvfølgelig kun ekstra lange bind

Men når det ikke er sådan din cyklus plejer at være skal du selvfølgelig holde øje..

Okay det gør jeg, tror ikke engang jeg kunne ‘fylde’ et bind med blod på en uge normalt

Anmeld Citér

2. august 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvis det er ang. menstruation du skriver så kan det sagtens være normalt, selvom du ikke plejer at bløde så meget i din menstruation.

Mange bløder i de mængder.

Men hvis du er bekymret over det, kan du sagtens tage fat i din læge.

Anmeld Citér

2. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke testet positiv

Jeg bløder også voldsomt når jeg har mens, også mere end det på billedet. Skifter bind ofte og skal nærmest gå med ble. Er du nervøs så snak med lægen

Anmeld Citér

2. august 2023

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Anonym skriver:

Jeg er enige med dig 

Efter vores 2 barn. Bruger jeg natbind og Tamponer med super 3 skifter mellem 4-6 gange om dagen. 

Min læge helt normalt. Det er meget forskelligt og kan ændre sig. Men snak med din læge om det. 

Kan også ha noget at sige hvor du tager jern vitaminpille 

Anmeld Citér

2. august 2023

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Du skal selvfølgelig ring til vagtlægen hvis du mener du har en sp. Så de kan tjekke dine tal. Det er vigtigt.

Jeg har desværre også haft en del sp.

Anmeld Citér

2. august 2023

Anonym

libramarie12 skriver:

Du skal selvfølgelig ring til vagtlægen hvis du mener du har en sp. Så de kan tjekke dine tal. Det er vigtigt.

Jeg har desværre også haft en del sp.

De vil højst sandsynligt ikke gøre noget ved vagtlægen. Ts ved ikke engang om hun er gravid. Lægen kan jo ikke gøre hverken fra eller til. Jeg taler af erfaring...

Til ts: jeg synes ikke det ser voldsomt ud, hverken som mens eller bio/sa. Jeg synes min blødning er blevet kraftigere efter fødsel. Har du født før? Jeg tror min mens var ret normal tidligere, men i øjeblikket bløder jeg op mod 200 ml (bruger menskop så jeg kan måle)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.