Destination i efterårsferien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
drabo skriver:

Kap verde. Flyveturen er lidt lang, men der er ikke en stor tidsforskel og vejret er super dernede om efteråret og vinteren.

Tak for svar. 
Det kigger vi lige på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2023

Ønskebaby1987

Maximus4 skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med Egypten, og har været der mange gange. Jeg foretrækker klart Egypten over fx Tunesien. Det er nok det bedste bud på godt vejr som ikke kræver en lang flyrejse.

Ja det tror jeg du har ret i

Hvor har du været i Egypten? Har i bare opholdt jer på hotellet eller været ude? Selvom jeg skriver badeferie, vil vi også gerne kunne gå en tur i byen og kigge lidt

Anmeld Citér

30. juli 2023

Darling

Vi har været i Egypten flere gange og det er bare så skønt på den årstid, det er en forholdsvis kort flyvetur og en billig ferie. 

Vi har ALDRIG følt os utrygge

Anmeld Citér

30. juli 2023

Ønskebaby1987

Hvem har I rejst til Egypten med? Kan ikke umiddelbart finde et bureau der flyver til Egypten så tidlig på sæsonen

Anmeld Citér

30. juli 2023

Carina:-)

Vi har været på Rohdors og Athen mange gange i oktober. Og aldrig synes det har været køligt om aften. 

Anmeld Citér

30. juli 2023

Darling

Ønskebaby1987 skriver:

Hvem har I rejst til Egypten med? Kan ikke umiddelbart finde et bureau der flyver til Egypten så tidlig på sæsonen

Atlantis rejser har vi brugt, vi har dog ikke være afated de sidste to år fordi jeg har været gravid med termin september og oktober i år. Og har døjet med for mange ting

Anmeld Citér

31. juli 2023

Maximus4

Ønskebaby1987 skriver:

Ja det tror jeg du har ret i

Hvor har du været i Egypten? Har i bare opholdt jer på hotellet eller været ude? Selvom jeg skriver badeferie, vil vi også gerne kunne gå en tur i byen og kigge lidt

Vi har været mange gange i Sharm el Sheikh. Vi har opholdt os mest på hotellet, men har brugt 1 dag eller 2 i byen. Man skal efter min erfaring være lidt mere OBS når man opholder sig i byen end fx Grækenland. De er lidt mere aggressive og chancen for at blive snydt er større. Det er bare min egen erfaring, men ikke noget der holde mig tilbage fra at besøge stedet igen og igen.

Anmeld Citér

31. juli 2023

Maximus4

Ønskebaby1987 skriver:

Har kun været der om sommeren og en enkelt gang om efteråret. Kan ikke huske hvem vi rejste med om efteråret, men kan se om jeg kan finde ud af det. Kan bare huske vejret var super lækkert. Ville vælge Egypten hvis vejret er vigtigt for jer

Anmeld Citér

31. juli 2023

Ønskebaby1987

Maximus4 skriver:

Har kun været der om sommeren og en enkelt gang om efteråret. Kan ikke huske hvem vi rejste med om efteråret, men kan se om jeg kan finde ud af det. Kan bare huske vejret var super lækkert. Ville vælge Egypten hvis vejret er vigtigt for jer

Vejret betyder helt sikkert noget. Men følelsen af tryghed vejer nok højrere Især når vi har børn med

Anmeld Citér

31. juli 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven
Ønskebaby1987 skriver:

Vi sidder og kigger på efterårsferie (uge 41), og er i tvivl om, hvor vi skal tage hen.

Vi har to små børn med, og det skal bare være afslapning/badeferie med all inklusive.

Men hvor er det varmt nok til det? Vi har kigget på Rhodos, men er meget i tvivl om det er varmt nok. Vi skal ikke til fx Thailand, da vi kun skal være væk en uge, så transporttiden bliver for lang

Hvor har I været på efterårsferie til de varme lande?

Tjek evt. Kap Verde ud. Det tager 2 timer længere at flyve end til de kanariske øer, men er så også tilsvarende varmere/sydligere. (7,5 time). Fx TUI har rejser dertil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.