Mon håbet er ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.215 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juli 2023

Anonym trådstarter

Hvis det er 6 dage siden jeg fik lagt et fryse æg op, hvor langt er jeg så? 
vil selv mene 3+3? Men er det korrekt? 

mine test er helt negative og skal ifølge min naturlige cyklus have mens i morgen. 
føler håbet er ude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Du er 2+0 den dag du får æg lagt op, så hvis det er 6 dage siden vil du kun være 2+6 i dag. Det er altså for tidligt at teste. Har du ikke fået en testdag at vide af klinikken?

den bider sig fast.  

Anmeld Citér

31. juli 2023

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Du er 2+0 den dag du får æg lagt op, så hvis det er 6 dage siden vil du kun være 2+6 i dag. Det er altså for tidligt at teste. Har du ikke fået en testdag at vide af klinikken?

den bider sig fast.  

Tusind tak for svar. 
men når det er et blastocyste så er den jo 5 dage når den bliver lagt op i mig…giver det så ikke mening at man er 2+5 den dag? 

jo jeg har blodprøve dag på fredag… men synes også det var sent… men giver selvfølgelig også mere mening hvis man ikke er længere på ægoplægningsdagen.

Jeg må finde alt den tålmodighed jeg har i mig

Anmeld Citér

31. juli 2023

Darling

3+3 er også meget tidligt selv hvis du er så langt henne og ikke kun 2+6 der er masser håb og længe til mens, håbet er jo ikke ude før mens kommer

Anmeld Citér

31. juli 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Anonym skriver:

Tusind tak for svar. 
men når det er et blastocyste så er den jo 5 dage når den bliver lagt op i mig…giver det så ikke mening at man er 2+5 den dag? 

jo jeg har blodprøve dag på fredag… men synes også det var sent… men giver selvfølgelig også mere mening hvis man ikke er længere på ægoplægningsdagen.

Jeg må finde alt den tålmodighed jeg har i mig

Jeg bliver i tvivl, når der er tale om en blastocyste. Dem har jeg ikke selv prøvet at få lagt op, kun æg der har været dyrket i 2 dage. Men selvom de var dyrket i to dage, så hed det stadig 2+0 ved ÆO ved mig.   

Anmeld Citér

31. juli 2023

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Jeg bliver i tvivl, når der er tale om en blastocyste. Dem har jeg ikke selv prøvet at få lagt op, kun æg der har været dyrket i 2 dage. Men selvom de var dyrket i to dage, så hed det stadig 2+0 ved ÆO ved mig.   

Men så hedder det nok også 2+0 når det er en blastocyste… det er så forvirrende det hele. 
men det passer ikke helt med blodprøven på fredag.. det passer bedre med min udregning. 

efter min udregning er jeg 3+4 i dag og testen er stadig meget meget negativ. 
På fredag til blodprøven er jeg 4+1… 

Anmeld Citér

31. juli 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

3+3 er også meget tidligt selv hvis du er så langt henne og ikke kun 2+6 der er masser håb og længe til mens, håbet er jo ikke ude før mens kommer

Jeg ved det godt… og ved godt det kam ændre sig fra gang til gang. Men har bare de andre gange kunne teste positivt ret tidligt. Kan mærke at den ikke er der

Anmeld Citér

31. juli 2023

Darling

Anonym skriver:

Jeg ved det godt… og ved godt det kam ændre sig fra gang til gang. Men har bare de andre gange kunne teste positivt ret tidligt. Kan mærke at den ikke er der

Jeg har kunne teste positivt 3+1 i en gravditet og 3+3 i en anden. Det kunne jeg aldrig igen udover de to gange så skulle jeg hen i 3+4 før det kom en nærmest usynlig streg, jeg tester altid fra 3+0 mistede dog de første to

Anmeld Citér

31. juli 2023

nanan78

Profilbillede for nanan78

Du har ret i, at det hedder 2+5 ved oplægning af en blastocyste. Det hedder 2+0 ved udtagning, når det er frisk forsøg.

Håber er jo først ude når du får din menstruation, alle spekulationerne gør kun én ked af det, omend de er meget forståelige. Jeg krydser fingre for dig.

Anmeld Citér

1. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg har i dag 3+5 fået en nærmest usynlig streg… men synes at man kan ane den… jeg har dog fået en del skygger i min tid som test Monster… så tror ikke på noget endnu. 
min mens kommer ikke før jeg stopper på lutinus… skulle ha haft mens for 2 dage siden… så den kan jeg desværre ikke bruge som tegn….men må bare vente at se  og krydse alt hvad jeg har

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.