Han bliver 40 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.029 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2023

Anonym trådstarter

Kæresten bliver 40 år til december og jeg er lost på hvad jeg skal give ham i gave. Føler, at det skal være ekstraordinært, hvilket han ikke mener behøves. 
Den mand har alt. 
Han elsker alt omkring udelivet hvis det kan hjælpe Har overvejet at give ham 1 uge i en autocamper rundt omkring her i Danmark eller evt i udlandet. Det er vores store ønske begge 2, men det er jo så fandens dyrt

Kom gerne med alle jeres ideer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2023

Anonym

Følger lige med, jeg har samme dilemma plus at vi har fælles økonomi, så det er jo også ham som betaler gaven, så derfor tænker jeg ikke den skal være vanvittig stor, men svært når de ikke selv kommer med ønsker

Anmeld Citér

28. juli 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvad med en shelter-tur til et sted, som er ud over det sædvanlige? Jeg aner intet om det, men hvis han er meget glad for udelivet så kunne det være han ville værdsætte sådan noget. Selve overnatning i shelter koster jo så typisk ikke meget hvis overhovedet noget, men så kunne pengene gå til turen dertil, noget som kunne gøre opholdet ekstra hyggeligt eller hvad faen det nu kan være.

Anmeld Citér

28. juli 2023

Mamman

Profilbillede for Mamman

Glamping måske??

Anmeld Citér

28. juli 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Kæresten bliver 40 år til december og jeg er lost på hvad jeg skal give ham i gave. Føler, at det skal være ekstraordinært, hvilket han ikke mener behøves. 
Den mand har alt. 
Han elsker alt omkring udelivet hvis det kan hjælpe Har overvejet at give ham 1 uge i en autocamper rundt omkring her i Danmark eller evt i udlandet. Det er vores store ønske begge 2, men det er jo så fandens dyrt

Kom gerne med alle jeres ideer

Man kan leje sådan nogen træ hytter som er oppe i træerne. De er faktisk meget lækre og en anderledes overnatnings mulighed 

Anmeld Citér

28. juli 2023

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Hvad med en shelter-tur til et sted, som er ud over det sædvanlige? Jeg aner intet om det, men hvis han er meget glad for udelivet så kunne det være han ville værdsætte sådan noget. Selve overnatning i shelter koster jo så typisk ikke meget hvis overhovedet noget, men så kunne pengene gå til turen dertil, noget som kunne gøre opholdet ekstra hyggeligt eller hvad faen det nu kan være.

Super god ide

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym

En overnatning i en af de der hytter der er bygget i trætoppen , måske

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.