Mavesmerter i uge 3 og 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2023

Anonym trådstarter

Er lidt nervøs for mavesmerter/underlivssmerter.

Oplevede det ved 3+2. Varede cirka 10-minutter og forsvandt så fuldstændig. På daværende havde jeg naturligvis ikke en positiv test - det har jeg nu af flere omgange.

Så har der været lidt murren on/off, men havde 3  tilfælde igår (ved 4+3) med kraftige smerter i 10-15 minutter der kom igår, for så at forsvinde fuldstændig igen.

Kan læse ligamentsmerter er mest i siden, synes ikke det føltes som siden.

Er det normalt, og så tidligt?

Ringede til jordmoder igår efter første tilfælde, hun beroligede og sagde det var normalt - og hvis det fx var gravid uden for livmoder ville man også have feber osv.
Men siden er det kommet flere gange og synes jeg kan læse at spontan abort sker ved kraftige mavesmerter, og synes ikke jeg kan læse om kraftige smerter så tidligt i graviditeten.
Har dog ingen blødninger haft.

Hjælp gerne med at berolige mig Er jo tidligt henne og kan først få en scanning næste søndag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2023

Anonym

Sådan havde jeg det også . Også tidligt. 

Gjorde meget ondt og kunne ikke huske det var sådan fra?tidligere graviditeter. 

Og er nu 17 uger henne.

Anmeld Citér

27. juli 2023

Anonym

Så længe du ikke bløder så ville jeg ikke være nervøs, smerter kan sagtens være normalt. Jeg havde ondt i maven i starten også, der sker jo meget med kroppen  

Anmeld Citér

27. juli 2023

Anonym trådstarter

Tak det beroliger lidt!

Synes bare ikke jeg kan læse andet end 'lette smerter' rundt omkring om tidlige symptomer, så derfor svært ikke at blive lidt bekymret... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.