gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Strack

Halløj derude...

kan i ik hjælpe mig med nogen gode råd??

Jeg overvejer meget om et job som nattevagt kunne være noget for mig, da jeg ik føler jeg deltager en pind i børnehave osv, og nu når der snart er skolestart vil jeg altså også gerne komme ind i kampen

så jer der har arbejdet som det, kom gerne med nogen for og imod så bliver jeg glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

tumle81

Vi har været glade for at jeg har arbejdet meget som nattevagt. Det er dog hårdt i længden synes jeg, da jeg havde brug for at sove inden jeg skulle møde, og også sov hele dagen. Følte derfor ikke at Peter og jeg havde så meget voksen tid om aftenen, og følte heller ikke at jeg fik så meget ud af dagene..

Der er for mig både for og imod, ville dog ikke selv vælge at være fuld nattevagt...

Knus Kathrina

Anmeld

5. november 2009

Strack

Tak for svar katarina

er der virkelig ik flere der vil komme med en erfaring...

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså tom arbejder jo om natten... Det gør at vores hverdage er lidt presset fordi han arbejder 9½ time om dagen + transport. MEN - så har han jo dobbelt så meget i løn nice og han arbejder på de tidspunkter, hvor han er vågen - godt!

OG så har han jo 3 dages weekend hver uge

min farmor og faster har altid arbejdet om natten indenfor hospital og plejehjem. De har været glade for det. De arbejdede så 7/7.

Hvad for noget arbejde er det du vil søge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.