Hvornår kan man være væk fra baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2023

Anonym trådstarter

Jeg har en lille dreng på 5 mdr. Jeg er på barsel indtinhan er godt 8 mdr, hvorefter far overtager.

Vores ældste datter er 9. Vi har i mange år talt om, at når hun blev 9, skulle vi på mor/ datter tur til London i 3-4 dage. Det blev udskudt pga lillebrors ankomst, hvilket hun var helt forstående overfor. Jeg kan dog godt mærke, at hun tænker over hvornår vi kommer afsted. Logistisk ville det være super i efteråret, da vi har noget barselsoverlap. Det virker dog lige nu ret uoverskueligt at skulle undvære baby så længe. Det skal siges, at han er flaskebarn og også tæt knyttet til far. Jeg kan ikke huske hvornår jeg kunne være lidt væk fra de store. Hvornår er det realistisk for både mor og barn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2023

Kontrast

Jeg var væk fra min søn i 3 dage torsdag til søndag, da han var 1,5 år. Jeg var i Paris med min eksmand og min søn var hos mormor. Nu var han selvfølgelig også dobbelt så gammel som din baby, men det gik fint. 

Ah din søn er kun 5 måneder, sorry

Anmeld Citér

26. juli 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har en lille dreng på 5 mdr. Jeg er på barsel indtinhan er godt 8 mdr, hvorefter far overtager.

Vores ældste datter er 9. Vi har i mange år talt om, at når hun blev 9, skulle vi på mor/ datter tur til London i 3-4 dage. Det blev udskudt pga lillebrors ankomst, hvilket hun var helt forstående overfor. Jeg kan dog godt mærke, at hun tænker over hvornår vi kommer afsted. Logistisk ville det være super i efteråret, da vi har noget barselsoverlap. Det virker dog lige nu ret uoverskueligt at skulle undvære baby så længe. Det skal siges, at han er flaskebarn og også tæt knyttet til far. Jeg kan ikke huske hvornår jeg kunne være lidt væk fra de store. Hvornår er det realistisk for både mor og barn?

Jeg kan ikke se noget problem i at i tager afsted til efteråret med det du fortæller. Han er tæt knyttet til sin far og samtidig flaskebarn. 
så synes da at din datter og dig skal tage på en dejlig mor/datter tur desuden er London jo ikke længere end en times tid i fly

Anmeld Citér

26. juli 2023

Carina:-)

Baby skal nok klare det - det er mere om du vil nyde det.

Og går du og spekulere og savner - vil det " ødelægge" noget af hyggen.

Så er det bedre at vente. 

Jeg har først været væk i mere end få timer - da mine var over et år . Nok tættere på 2 år .. Men ammede også til omkring de 15 mdr.

Anmeld Citér

26. juli 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

Så længe baby har en af sine nærmeste tryghedspersoner, kan du sagtens tage afsted. Jeg har også været et par dage væk med arbejde i den alder. 

God tur til dig og din datter

Anmeld Citér

26. juli 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Han er sammen med far.. 

Han skal nok klare det. Hvad med dig? At være væk fra ham i flere dage?

Anmeld Citér

26. juli 2023

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Han er sammen med far.. 

Han skal nok klare det. Hvad med dig? At være væk fra ham i flere dage?

Ja, det er nok også min hovedbekymring. 

Anmeld Citér

26. juli 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja, det er nok også min hovedbekymring. 

Ja for hvis du går og vil bekymre dig/savne.. Ville jeg vente, for det tænker jeg vil ødelægge hyggen. Snakke med din datter, om at I selvfølgelig skal få jeres tur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.