Nysgerrige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2023

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er gift og vi har børn sammen. I snart 14 år. Vi er 34 og 36. 

Hvornår har i sex med jeres mand. Er det kun om aften man kan det når børnene er puttet. ?

Jeg synes det er lidt kedeligt efterhånden. Det ved min mand også. 

Jeg er løbet tør for ideer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2023

Anonym

Vi har sex om morgenen, om natten, i badet. Vi har været sammen i mange år og har børn i alderen 5-15 år. 

Vi har altid gået i bad sammen, så børnene synes ikke det er underligt hvis vi siger vi går i bad. 
Vi har et ret aktivt sexliv og har altid haft det. Vi er 35 og 41. 

Anmeld Citér

25. juli 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi gør det også om morgenen. Eller midt på dagen hvis ungerne ikke er hjemme. Nogen gange om aftenen, men med teenagere i huset kan det nogen gange været svært da de aldrig går i seng

Anmeld Citér

25. juli 2023

Anonym

Vi gør det når vi har lyst og evt børne sover eller den store er ude og den lille sover  lige nu er det mest når de sover men det kan være fra morgen til nat til aften. Vi har et aktivt sexliv og har altid haft

Vi har været sammen i 15år

Alder 36-47år og børn 1 1/2 - 13år

Anmeld Citér

26. juli 2023

Anonym

På alle mulige tidspunkter. Hvis de leger i haven, kan man tage en hurtig, om natten, om morgenen, om aftenen. Det er bare med at være kreativ. 

Anmeld Citér

26. juli 2023

Anonym

Altså jeg syntes det er vigtigt når børnene når en hvis alder at vide at det er en normal og sund ting med et sexliv når man er voksen.

Køb nogle gode hørebøffer til dem hvis de hører her så må de tage dem på og høre noget musik.

Jeg så engang min svigermor splitter nøgen efter de højlydt havde sex, og de havde meldt ud at det var bare sådan det var i huset så børnene havde det helt fint

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym

Altså jeg syntes det er vigtigt når børnene når en hvis alder at vide at det er en normal og sund ting med et sexliv når man er voksen.

Køb nogle gode hørebøffer til dem hvis de hører her så må de tage dem på og høre noget musik.

Jeg så engang min svigermor splitter nøgen efter de højlydt havde sex, og de havde meldt ud at det var bare sådan det var i huset så børnene havde det helt fint

Ad, det synes jeg ikke er i orden. Intet barn har lyst til at høre deres forældre have sex eller have kendskab til deres sexliv.

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym

Hvis vi er alene, så kan hele dagen bruges. Er børnene hjemme, så er det altid aften. 

Vi knalder faktisk kun i seng og bad. Vi har ikke gardiner, så køkken/sofa/spisebord kan ikke bruges (gider ikke planlægge det, ved at sætte ting for vinduet) Såååå vigtigt er det ikke for os med forskellige steder, vi bruger flere kræfter på at gøre forskellige ting i soveværelset.

Har i forsøgt massage, hvor I er nøgne, og det går fra massage til sex?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.