Positiv æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2023

Anonym trådstarter

Jeg har så svært ved at finde ud af disse test. Det er virkelig svært for mig at afgøre hvornår to streger er “lige” farvede. Er denne positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Vil mene den er positiv

Kan anbefale at supplere med en af Clearblues digitale æl-teste. Jeg tager en når jeg mener min æl-test (strimmel) er positiv for at bekræfte resultatet

Anmeld Citér

24. juli 2023

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Vil mene den er positiv

Kan anbefale at supplere med en af Clearblues digitale æl-teste. Jeg tager en når jeg mener min æl-test (strimmel) er positiv for at bekræfte resultatet

Tak for svar! 
Dem må jeg have købt så jeg undgår forvirringen. Sidste måned stod jeg også og var i tvivl om de var “lige” tydelige og havde altså heller ikke en klokkeklar tydelig, så jeg tester nok ikke så tydeligt

Anmeld Citér

24. juli 2023

Darling

Positiv, du kan også hente appen premom og sætte dem ind så slipper du for at tolke på dem

Anmeld Citér

24. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Tak for svar! 
Dem må jeg have købt så jeg undgår forvirringen. Sidste måned stod jeg også og var i tvivl om de var “lige” tydelige og havde altså heller ikke en klokkeklar tydelig, så jeg tester nok ikke så tydeligt

Ja og så er de ikke så dyre i forbrug når man kun bruger dem som supplering

Appen som Darling nævner, bruger jeg også. Dog synes jeg kun den er vejledende. F.eks har den kun sagt “High” i denne cyklus, selvom testene, både strimmel og digitale var positive. 
Så synes de digitale æl-teste er mere korrekte end appen

Held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.