Veer går i sig selv når jeg sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.877 visninger
7 svar
2 synes godt om
16. juli 2023

KN03

Hej, 

Jeg har de sidste 2 dage haft stærke og regelmæssige veer sidste på aftenen. 

Begge dage er jeg gået i seng og omkring kl 06 er veerne gået i sig selv. Samme morgen er der intet kommet og først begynder der at ske noget om aftenen.

Nogen der har oplevet det samme som kan gøre mig klogere? ��

Det ret frustrerende at det sker 2 aftenerne i streg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2023

AnoMor

KN03 skriver:

Hej, 

Jeg har de sidste 2 dage haft stærke og regelmæssige veer sidste på aftenen. 

Begge dage er jeg gået i seng og omkring kl 06 er veerne gået i sig selv. Samme morgen er der intet kommet og først begynder der at ske noget om aftenen.

Nogen der har oplevet det samme som kan gøre mig klogere? ��

Det ret frustrerende at det sker 2 aftenerne i streg 

Din krop er som ment bare ved at gøre sig klar til fødslen.  

Anmeld Citér

16. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Er det ikke bare plukveer? (Som selvfølgelig også er kroppen som er i gang med at forberede sig)

Det er ret normalt at man har dem om aftenen, når man har været i gang hele dagen og kroppen endelig slapper af.

Anmeld Citér

16. juli 2023

HilliHallo

Kan godt forstå utålmodigheden - men fin krop gør sig klar Denne modnes og nærmer sig en fødsel 

Anmeld Citér

16. juli 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Når de stopper af sig selv ville jeg tro det var plukveer har selv haft nogle i flere timer med den mellemste hvor vi troede at nu var det nu og så stoppede de bare. Det mente min jordemoder bare var min krop som gjorde mig klar.

At jeg så har skulle sættes igang med alle tre er jo en anden snak

Anmeld Citér

16. juli 2023

KN03

Var forbi fødemodtagelsen, som kunne fortælle at jeg var 3 cm åben. Det er over 48 timer siden nu. 

Mine veer virker ikke som pluk, de svinger fra 30 sek til 1 min og 20 sek af gangen. 

Er det så stadig plukveer? 

Anmeld Citér

16. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
KN03 skriver:

Var forbi fødemodtagelsen, som kunne fortælle at jeg var 3 cm åben. Det er over 48 timer siden nu. 

Mine veer virker ikke som pluk, de svinger fra 30 sek til 1 min og 20 sek af gangen. 

Tænker jeg eller måske begynde veer, men du er ikke i tvivl hvis det er veer �� og de skal nive ret godt før de giver noget  

Anmeld Citér

16. juli 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
KN03 skriver:

Det kan sagtens være modningsveer.. Jeg gik med dem hver dag i 1 mdr., hvor de også var regelmæssige flere dage og så gik i sig selv hver aften/nat.. Det er forstadiet til rigtige veer, men alligevel kraftigere og anderledes end plukveer.. 

Og kan sige, at jeg var åben 2 cm i 14 dage, så det betyder desværre ikke altid, at fødslen er tæt på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.