Bæresele - plus size mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.097 visninger
10 svar
9 synes godt om
14. juli 2023

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Hej med jer, 

jeg kunne godt tænke mig en bæresele som jeg kan bruge til mine 1 måned gamle tvillinger. Altså til at bære én af gangen ☺️

Jeg bruger ca. str. 50 i tøj og er i tvivl om det bliver et problem ift. at kunne passe en bæresele - har i nogle erfaringer? Hvilke bæreseler har i kunnet bruge? 

jeg har særligt kig på bæreselerne fra Najell, da de ser ud til at være meget nemme og det må være smart når man har tvillinger og hænderne er fulde. Kender i selerne fra Najell og kan de anbefales? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2023

Darling

Jeg har den fra najell den er lækker, du kan tage ud i babysam og prøve. Jeg var ude og prøve dem alle for at finde en som passede Ordenligt. jeg har ekstra kg på kroppen også

Anmeld Citér

14. juli 2023

Morsept16

Darling skriver:

Jeg har den fra najell den er lækker, du kan tage ud i babysam og prøve. Jeg var ude og prøve dem alle for at finde en som passede Ordenligt. jeg har ekstra kg på kroppen også

Jeg ville også gerne ud og prøve den, men der er 50 km til nærmeste forhandler. - og med 4 børn hjemme på sommerferie er det lidt af et projekt ����

Anmeld Citér

14. juli 2023

Lje

Morsept16 skriver:

Hej med jer, 

jeg kunne godt tænke mig en bæresele som jeg kan bruge til mine 1 måned gamle tvillinger. Altså til at bære én af gangen ☺️

Jeg bruger ca. str. 50 i tøj og er i tvivl om det bliver et problem ift. at kunne passe en bæresele - har i nogle erfaringer? Hvilke bæreseler har i kunnet bruge? 

jeg har særligt kig på bæreselerne fra Najell, da de ser ud til at være meget nemme og det må være smart når man har tvillinger og hænderne er fulde. Kender i selerne fra Najell og kan de anbefales? 

Jeg var samme størrelse krop, da bæresele var aktuel hos os. Manduca var rigtig god på min krop. Der sidder barnet også ergonomisk korrekt og der er kun gode ting at sige om den. Vores har holdt til lidt af hvert. 

Vh.

Anmeld Citér

14. juli 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu har jeg mest brugt vikler, både fast- og strækvikle. Men afprøvet(lånt) en bæresele. Mener den hed babybjörn. Den passede jeg helt fint. Er også en 48-50 afhængigt af mærke. 
de fleste bæreseler kan også bæres af bredskuldrede mænd, så tænker de er lavet til at kunne passe lidt af hvert. 
Har du overvejet vikle? Jeg har været rigtig glad for mine!

Anmeld Citér

14. juli 2023

Darling

Morsept16 skriver:

Jeg ville også gerne ud og prøve den, men der er 50 km til nærmeste forhandler. - og med 4 børn hjemme på sommerferie er det lidt af et projekt ����

Kan far ikke være sammen med børnene i den tid det tager?

Anmeld Citér

14. juli 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har været glad for Tula, de kan spændes meget ud så der er god plads til ekstra kg hos den der bærer. Bruger stadig en Tula toddler til min pige på 3 når behovet opstår 

Anmeld Citér

14. juli 2023

LivetErEnGave

Isara the one som også kan tilpasses i sædet��

Anmeld Citér

14. juli 2023

Morsept16

Darling skriver:

Kan far ikke være sammen med børnene i den tid det tager?

Det kunne han helt sikkert godt :-) Jeg er bare ikke klar til at undvære dem i 2 timer endnu. Hehe, og de bliver fuldammet. Har det helt fint med at bestille et par forskellige på nettet og returnere dem jeg ikke vælger. 

Anmeld Citér

14. juli 2023

Morsept16

SDD skriver:

Nu har jeg mest brugt vikler, både fast- og strækvikle. Men afprøvet(lånt) en bæresele. Mener den hed babybjörn. Den passede jeg helt fint. Er også en 48-50 afhængigt af mærke. 
de fleste bæreseler kan også bæres af bredskuldrede mænd, så tænker de er lavet til at kunne passe lidt af hvert. 
Har du overvejet vikle? Jeg har været rigtig glad for mine!

Jeg har også en strækvikle, den er jeg faktisk ret glad for. Synes dog det bliver temmeligt varmt i længden. Men nu du skriver kommer jeg i tanke om st jeg har en ringslynge på lager - blev aldrig helt dus med den sidst, men den skal jeg da have frem og afprøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.