Medicinsk abort, -blødning stoppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.738 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2023

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg fik en medicinsk abort i går og var kun 4 uger henne. Der gik næsten 5 timer før blødningen startede og jeg blødte en del (men ikke mere end ved en normal menstruation) i 3-4 timer og der kom en enkelt gang 2 store blodklumper med ud da jeg var på toilettet (beklager detaljegraden). Men i dag bløder jeg stort set ikke. Kan det være tegn på at aborten ikke er lykkedes? Kan det hænge sammen med at jeg ikke var særlig langt henne? Er simpelthen så nervøs og stresset over den manglende blødning for alle steder jeg læser står der kun om at det er helt normalt at bløde meget osv.

Håber nogle har nogle erfaringer der kan berolige mig lidt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2023

Anonym

Det er svært at sige. Det er meget forskelligt fra folk. Jeg var 9 uger henne og blødte mindre end normal mens, men over en længere periode og alt var fint. Nu er 4 uger jo ikke så meget. Men tænker da du skal ringe til din læge og få fuldt op med blodprøver, så kan de se om alt er ok ☺️

Anmeld Citér

14. juli 2023

Anonym trådstarter

Det var et beroligende svar �� jeg har en tid til blodprøve og undersøgelse i næste uge så jeg må nok bare være tålmodig. Men virkelig rart at vide at man sagtens kan bløde mindre end beskrevet "alle" steder og at det sagtens kan være succesfuldt alligevel...

Anmeld Citér

14. juli 2023

Anonym

Jeg var i hvert fald ikke bange, indtil min veninde sagde at det var unormalt og bad mig om at se en læge. Alt var dog heldigvis i den skønneste orden. Din blødning kan også godt komme igen, men holdte også lidt nogle pauser, men det værste var helt klart starten. Så længe der bliver fulgt op, så ville jeg ikke være bekymret ☺️ og god bedring

Anmeld Citér

14. juli 2023

Anonym

Jeg blødte on/off i 2 måneder. Det er svært at svare på, godt du skal tjekkes op på i næste uge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.