Hejsa
Held og lykke med din kommende fødsel
jeg har født i Skejby, og jeg vil sige, da jeg var der havde de travlt. Og det er jo også synd for personalet.
Så lyt til din egen fornemmelse og krop og hvad du er tryg i.
Min oplevelse/p> Min første ve kom kl 19, ringede til dem 19.30 og sagde at der var godt gang i veerne allerede. De spurgte hvor længe de havde varet. Vi svarede selvfølgelig 30 min, men at jeg tidligere har født hurtigt, og der var godt gang i veerne. Vi fik at vide vi ikke behøvede komme ind endnu. Kl 20 ringede vi igen, og vi gjorde klar til at tage over på en fødestuen. Vi fik at vide de ikke havde plads, og da der kun havde været veer i en time, var der ikke noget at bekymre sig for.
Vi var indlagt på patienthotellet grundet hjertefejl ved baby. Derfor kom der kl 20.30 en sygeplejerske ind og kiggede til os. Hun ringede med det samme til fødestuen og sagde vi kom med det samme. Da hun godt kunne se på mig at veerne var gode og regelmæssige. Jeg blev kørt i sengen af en portør lige ind på en fødestue og kl 22 kom han ud. Vi nåede da at være på fødestuen i en time
Jeg var aldrig nervøs på noget tidspunkt. Men ærgrer mig over at jeg ikke stod mere fast på at vi altså skulle ind.
De var proffesionelle, søde og venlige. Jeg kan ikke fortælle dig, hvad du skal have med, da vi ikke var indlagt på barselsgangen grundet hjertefejlen ved baby.
Håber ikke du er skræmt. Hvis den sygeplejerske ikke var kommet ind var vi selv taget over på fødestuen. Så lyt til din krop, og vær måske lidt mere klar i spyttet over hvor ondt det måske gør. De sagde til mig efterfølger at de var blevet snydt af at jeg kunne tale så roligt under veerne, og derfor havde de skudt forkert mht at få mig ind på fødestuen.
Anmeld
Citér