Det hele er nået pis
Jeg elsker ham så højt men han har såret mig og svigtet mig så vanvittig mange gange i år og kan ikke holde til mere.
Han har nogle psykiske problemer som vi har kæmpet med at få hjælp til og nu sker der endelig nået men så er psykiaterne på ferie og det samme er lægen så nu er det gået i stå igen
og han drikker desværre bare når det hele igen igen er for meget og svigter mig og mine børn. Han er ikke fuld foran børnene
Men svigter ved ikke at komme hjem og lyve omkring det igen igen hver gang hans barn er ved moren kan jeg ikke regne med ham og det giver mig så ondt i maven og urolig hver gang barnet ikke er her kan ikke holde til at være mor til 3 hver anden uge og så enlig mor til 2 ugen efter og han bliver nogen gange (ofte) ubehalig når han har drukket han svare mig heller ikke når han så er smuttet på tur men forventer så jeg står der for ham når han har brug for det.
Men hvorfor kan jeg så ikke bare gå har jo sagt det ham det er slut hvorfor er det så svært at holde ved (det er ikke første gang jeg vil gå i år) hvorfor kilder det i maven når han tager min hånd eller kysser mig på kinden hvorfor kan jeg ikke afvise hans kys! Når han behandler mig så dårligt jeg går jo ikke fordi jeg ikke elsker ham men fordi jeg ikke vil behandles dårligt mere
Og han ved det og undskylder også og siger selv han ikke vil være sådan men at han har brug for hjælp.
Hvordan fanden skal jeg kunne holde fast i at gå 
Som barn af en alkoholiker, så vil jeg sige at børn ser og hører meget mere end vi regner med, små gryder har også store ører.
Det påvirker jer alle og især jeres børn, når han drikker, uanset om det er foran børnene eller ej.
Børn er følelses magneter og de opfanger let den trykkede stemning der er, når den ene part er ked, frustreret og vred.
Du er nødt til at række ud til Mødrehjælpen eller et krisecenter.
Han behandler dig som skidt, fordi han ved at du ikke gør alvor af dine trusler, for hver eneste gang, mister han en smule respekt for dig.
Du skal gå for sine børns skyld og for din egen.
Du er den voksne der må tage skridtet, selvom det er det sværeste skridt at tage.
Positive tanker til dig