Bedste tidlige teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.485 visninger
14 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2023

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for at finde ud af om jeg er gravid så tidligt som muligt  

Så vil gerne hører jer, hvad var de bedste teste i kunne teste tidligt på? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2023

Anonym

Babyplan og valmed. Bare husk at fordi andre kan teste tidligt betyder det ikke du kan og at man kan teste tidligt i en gravditet betyder heller ikke at man kan i en anden jeg har testet 3+1 med babyplan, men jeg har aldrig fået en positiv så tidligt igen, trods jeg tester 3+0

Anmeld Citér

10. juli 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har brugt RFSU Graviditetstest Test Ofte- det er en pakke med 8 strimler på webapoteket..

på dem har jeg haft med nummer 2 at jeg testede først negativ i uge ca. 5 og positiv uge 9 og med nummer 3 testede jeg positiv 3+3...

Så selv for samme person er det meget forskelligt hvor hurtigt man kan få en streg på samme test :)

har dog aldrig oplevet at de var utydelige eller andet som andre ofte oplever med skyggestreger.. det har hver gang været meget tydeligt om det var positiv eller negativ..

Anmeld Citér

10. juli 2023

Anonym trådstarter

Okay. Vildt, vidste ikke der kunne være så meget forskel. havde håbet jeg kunne tage en tidlig test dagen før mens.

Jeg skal nemlig til min bedste veniendes bryllup dagen før min menstration burde starte. Vi har prøvet i næsten et år og normalt drikker jeg ikke. Men kunne virkelig godt tænke mig at få ro i sindet og nyde festen inkl alkohol. Havde en lille blødning to dage efter samleje ved ægløsning, så hvad nu hvis jeg er blevet gravid. 

Anmeld Citér

10. juli 2023

Anonym

Anonym skriver:

Okay. Vildt, vidste ikke der kunne være så meget forskel. havde håbet jeg kunne tage en tidlig test dagen før mens.

Jeg skal nemlig til min bedste veniendes bryllup dagen før min menstration burde starte. Vi har prøvet i næsten et år og normalt drikker jeg ikke. Men kunne virkelig godt tænke mig at få ro i sindet og nyde festen inkl alkohol. Havde en lille blødning to dage efter samleje ved ægløsning, så hvad nu hvis jeg er blevet gravid. 

Hvis den er negativ dagen før forventet mens så havde jeg drukket til brylluppet  

Anmeld Citér

10. juli 2023

Ananas

Wampires skriver:

Jeg har brugt RFSU Graviditetstest Test Ofte- det er en pakke med 8 strimler på webapoteket..

på dem har jeg haft med nummer 2 at jeg testede først negativ i uge ca. 5 og positiv uge 9 og med nummer 3 testede jeg positiv 3+3...

Så selv for samme person er det meget forskelligt hvor hurtigt man kan få en streg på samme test :)

har dog aldrig oplevet at de var utydelige eller andet som andre ofte oplever med skyggestreger.. det har hver gang været meget tydeligt om det var positiv eller negativ..

Blev din termin med nr 2 rykket en måned frem eller var det bare en very slow starter?

Anmeld Citér

11. juli 2023

Wampires

Ananas skriver:

Blev din termin med nr 2 rykket en måned frem eller var det bare en very slow starter?

Nej ingen af delene...

vi var ikke i gang med at forsøge eller noget så jeg testede ikke som sådan men troede bare det var stress pga skift af elevplads.. rent tilfældigt for at få min mand og den ældste til at stoppe med at lave sjov med at jeg opførte mig gravid testede jeg igen omkring uge 9 og så var den positiv..

han er sund og rask men var meget lille da han kom ud ugen efter termin med en fødselsvægt på blot 2860 og 49 lang..

Anmeld Citér

11. juli 2023

Ananas

Wampires skriver:

Nej ingen af delene...

vi var ikke i gang med at forsøge eller noget så jeg testede ikke som sådan men troede bare det var stress pga skift af elevplads.. rent tilfældigt for at få min mand og den ældste til at stoppe med at lave sjov med at jeg opførte mig gravid testede jeg igen omkring uge 9 og så var den positiv..

han er sund og rask men var meget lille da han kom ud ugen efter termin med en fødselsvægt på blot 2860 og 49 lang..

Vildt nok jeg testede selv først positiv flere uger efter forventet sidste gang, men det viste sig at være fordi min ægløsning havde rykket sig, så der rykkede termin jo så også med

Anmeld Citér

12. juli 2023

Wampires

Ananas skriver:

Vildt nok jeg testede selv først positiv flere uger efter forventet sidste gang, men det viste sig at være fordi min ægløsning havde rykket sig, så der rykkede termin jo så også med

ja og så opdagede jeg lige at vægten faktisk kun var 2610 ;)

jordemoder der tog imod var også meget overrasket over hans lille størrelse...

Anmeld Citér

16. juli 2023

Anonym trådstarter

Det bliver et alkohol frit bryllup for mig ����.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.