sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
11 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2023

Anonym trådstarter

Hvornår er det bedste tidspunkt, at have sex, når vores 3 årige pige sover?

(hun sover på egent værelse). Vi tænker på at give den hele armen, hvor det er rigtigt frækt, så vi er helt “slidte”, og måske med vores legetøj(pisk, håndjern&hellip. Vi savner det sådan. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Klokken 23.14 og indtil senest 1.27 er det officielt vedtagede bedste tidspunkt. Havde hun været fire, skulle I lægge 14 minutter til starttidspunktet. 

Anmeld Citér

9. juli 2023

Kir

Mor og meget mere skriver:

Klokken 23.14 og indtil senest 1.27 er det officielt vedtagede bedste tidspunkt. Havde hun været fire, skulle I lægge 14 minutter til starttidspunktet. 

Hahahaha

Anmeld Citér

9. juli 2023

Kontrast

Anmeld Citér

9. juli 2023

Anonym

Jeg får sådan en vibe fra dig, at du tænder på at skrive et helt idiotisk spørgsmål. Men mit bedste bud er kl 22.07 

Anmeld Citér

9. juli 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg får sådan en vibe fra dig, at du tænder på at skrive et helt idiotisk spørgsmål. Men mit bedste bud er kl 22.07 

Oh no! Det er i Norge - og  uden brug af legetøj. 

Anmeld Citér

9. juli 2023

Carina:-)

Anonym skriver:

Og det tror jeg du har helt ret i. ( at personen tænder på at stille det spørgsmål). 

Anmeld Citér

9. juli 2023

Carina:-)

Anmeld Citér

9. juli 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Måske er dette det tætteste TS kommer på at gøre nogen ophidsede?

#livetmedbørn

Anmeld Citér

9. juli 2023

Kir

Synes der har været flere tråde omhandlende sex på det sidste hvor jeg får en fornemmelse af at det ikke er et reelt spørgsmål, men mere for at få folk til at skrive om sex

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.