1 procents chance for at dette ender godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.693 visninger
7 svar
13 synes godt om
6. juli 2023

Lisemus

Den ene procent er min egen prognose. 

I får lige historien helt fra begyndelsen, og derefter vil jeg blive megaglad og taknemmelig hvis i vil dele jeres ærlige mening omkring min situation. 

D. 30 maj var jeg sammen med min mand. Jeg havde en ægløsningstest som jeg formodede var positiv, og det var den eneste gang vi var sammen i den cyklus. Mine cyklusser kan variere med en 4 dage, men ellers ok regelmæssige. 

D. 9. juni, altså 10 dage efter projekt baby-løjer, var der en svag positiv test. Yay! 

Jeg testede løbende for at holde øje med om stregen udviklede sig, og den blev hurtigt mere og mere tydelig, så jeg har jo bare tænkt at alt er godt. 

Men grundet en tidligere oplevelse med en graviditet som viste sig at være en Mola, valgte jeg i søndags at tage til en tidlig tryghedsscanning. Der var jeg ca 6+5 måske minus et par dage. 

Jeg lå der forventningsfuld på briksen fyldt med lidt nervøsitet osv. Og så blev jeg scannet, og der var bare ingen baby. Der var en tom hule, og det var det. Jeg havde det som var det en ond drøm der gik i opfyldelse. 

Jeg havde nogle dage forinden haft lidt murren i underlivet, men ingen smerter. Og ikke skyggen af blødning. 

Mandag tog jeg til læge fyldt med skræk og håb. Hvad nu hvis det var en mola igen? Eller var der mon stadig håb? 

Lægen tog mit hcg  i mandags, og det viste sig at være på 15.000. 

Igår var jeg så til blodprøve nr. 2. og hcg landede her på 18.000. Dvs en stigning på 3000. Ikke imponerende. 

Mellem de to blodprøver valgte jeg at tage til scanning nr 2, for en second opponion, og her var resultatet næsten det samme som til første scanning 3 dage tidligere. Dog så det lidt mindre rodet ud, men hulen var stadig tom. Faktisk så det ud som om det var en skillevæg i hulen, og det så jeg også på første scanning. Måske havde der været anlæg til to? 

Jeg ved det ikke. 

Jeg afventer at lægen skal ringe mig op i dag mhp hvad der skal ske. 

Jeg har ikke rigtig noget håb længere, men jeg klamrer mig alligevel til den sidste procent kan jeg godt mærke. 

Må jeg høre jeres erfaringer mens jeg sidder her og venter og bliver halvskør?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2023

Carina:-)

Jeg har prøvet det 2 x .

Den 1 var det et vindæg. 

Den 2 x var det en slow starter. 

2 x kom jeg til skanning i uge 6 intet at se .

Blodprøver steg ikke som de skulle Men skanningen 2 uger senere viste hjerteblink.

Jeg blev sat til 5.4 og det var 3 uger tilbage.... og jeg har så testet positiv før jeg var gravid....

Lægerne sagde en slow starter.  Og han kom ud sund og rask.

Så vent med at dømme det hele ude. 

Anmeld Citér

6. juli 2023

Lisemus

Tak for dit svar, jeg venter med at dømme det helt ude :-) og jeg giver fandeme en is hvis det også blot er en slowstarter her. ����

Anmeld Citér

6. juli 2023

Darling

Det lyder som et vindæg, dem har jeg haft to af. Hcg stiger, men der er ikke andet at se end en tom gestationssæk min krop opdagede selv at der ikke var nogen baby og begyndte at udstøde det hele en uge senere. 

Anmeld Citér

6. juli 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg har prøvet at se hjerteblink i 6+, bløde og få en ny scanning med foster uden hjerteblink for så igen at se hjerteblink nogle dage senere da jeg egentlig skulle have piller for at få resten ud.. 

Lægen der scannede ingen hjerteblink sagde 0,01% chance for at hun tog fejl.. sund og rask barn i dag. Så intet er umuligt

Anmeld Citér

6. juli 2023

Lotuus5

Profilbillede for Lotuus5

Jeg har prøvet det samme, det endte med en MA. Mit HCG blev ved med at stige og lægerne havde dømt det ude 3 gange, for hele tiden at give det en uge mere. Jeg fik en medicinsk abort i uge 10 da hulen stadig var tom. Det var lange 10 uger

Kram til dig, ventetiden er så ulidelig Krydser for den sidste lille procent

Anmeld Citér

10. juli 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Hvordan går det med dig TS, noget nyt?

Anmeld Citér

16. juli 2023

Lisemus

Desværre viste det sig at det var en tidlig tvilligegravdiditet, som var gået til meget tidligt, men som kroppen ikke havde opdaget.  Så jeg blev den heldige vinder af en missed abortion. 

Jeg nåede til uge 8+5, og der var fuld knald på hcg, og graviditssymptomer. Jeg fik medicinsk abort igår, og det er gået meget fredeligt. 

Er ked af det, men det havde på fornemmelsen at der var noget galt. Men håbede alligevel til det sidste. 

Tak for alle jeres input,.og tak fordi du lige spurgte til mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.