Er der nogle der har prøvet en spermdonor som single? Mit højeste ønske er at blive mor og alderen er ved at blive min modstander. Har desværre ikke det største netværk og ingen familie og det fylder desværre også en del i beslutningen. Er der nogle der vil dele erfaringer?
Jeg ventede på at finde kærligheden i ca 4 år, en jeg kunne stifte familie, men det skete bare ikke.
Som 38 årige fik jeg lavet et fertilitetstjek, hvor jeg lå henne, og da min æg reserve var meget lav, jeg blev henvist til dansk fertilitetsklinik, og de hjalp mig med at finde den rette sæddonor, 2 måneder inden jeg fyldte 40 år, blev jeg mor til en skøn dreng.
Er lykkelig og taknemmelig for, at os enlige kvinder, har den mulighed for at få børn via sæddonorer, især når det biologiske ur tikker hurtigt.
Ang mangel på en far, oplever det ikke, og når vi snakker om det, så siger han at hans 2 lege onkler og morfar, kan jo det samme som en far, de henter mig også i børnehave engang imellem, kysser og krammer mig, har heller ikke et stort netværk.
Ved ikke hvor gammel du er, en god idé er at starte med at få et fertilitet tjek.
Anmeld
Citér