Usikkerhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2023

Anonym trådstarter

Flere spørgsmål..

1.. på scanningsklinikken sagde hun dreng.. ser i Oz dreng?

2. Moderkager ligger op mod ryggen.. hvor tidligt mærkede i liv? Selvfølgelig til jer, der har haft den placering  

Er 15+2 og har fået et rigtig godt once-in-a-lifetime-tilbud på drømme barnevognen.. ville i købe så tidligt? Eller venter og betale 3-4x så meget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2023

Anonym

Altså ift kønnet . Så venter du dig 100 procent sikkert en dreng der er bare overhovedet ingen tvivl . Min dreng så ligesådan ud . Og det gjorde mine piger bestemt ikke

Anmeld Citér

3. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså ift kønnet . Så venter du dig 100 procent sikkert en dreng der er bare overhovedet ingen tvivl . Min dreng så ligesådan ud . Og det gjorde mine piger bestemt ikke

Det er jeg rigtig glad for at hører.. var måske lidt ivrig, så har købt en del til dreng

Anmeld Citér

3. juli 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Helt sikkert en dreng

Jeg har alle tre gange haft moderkage mod maven, men har de sidste to gange mærket før nf Hvis det er første graviditet ved du måske ikke hvad du skal mærke efter, så derfor kan det godt være noget senere før man er helt sikker på at det er baby. 

Synes da bare du skal købe vognen Risiko for at noget går galt er minimal. Så kan du sikkert sælge den for en god pris hvis du ikke vil have den stående i tilfælde af ulykke. 

Anmeld Citér

3. juli 2023

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Helt sikkert en dreng

Jeg har alle tre gange haft moderkage mod maven, men har de sidste to gange mærket før nf Hvis det er første graviditet ved du måske ikke hvad du skal mærke efter, så derfor kan det godt være noget senere før man er helt sikker på at det er baby. 

Synes da bare du skal købe vognen Risiko for at noget går galt er minimal. Så kan du sikkert sælge den for en god pris hvis du ikke vil have den stående i tilfælde af ulykke. 

Dejligt at hører..

Var gravid med tvillinger.. havde dog en senabort I 18. Uge tilbage i januar.. men der mærkede jeg liv tidligere.. har lidt spændinger og i perioder føles det lidt som vibrationer hvis man kan kalde det det ved ikk om det er ham jeg mærker..

Er nu ikk overtroisk heh 

Anmeld Citér

3. juli 2023

Anonym

Anonym skriver:

Flere spørgsmål..

1.. på scanningsklinikken sagde hun dreng.. ser i Oz dreng?

2. Moderkager ligger op mod ryggen.. hvor tidligt mærkede i liv? Selvfølgelig til jer, der har haft den placering  

Er 15+2 og har fået et rigtig godt once-in-a-lifetime-tilbud på drømme barnevognen.. ville i købe så tidligt? Eller venter og betale 3-4x så meget

Jeg mærkede liv i uge 12

Anmeld Citér

3. juli 2023

Anonym

Det er 100 procent en tissemand min moderkage lå helt ind mod ryggen i første gravditet, jeg mærkede liv 16+

Anmeld Citér

3. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er 100 procent en tissemand min moderkage lå helt ind mod ryggen i første gravditet, jeg mærkede liv 16+

Ah så er jeg rolig.. var lidt bekymret over at jeg ikk rigtig har mærket noget til ham.. symptomer er jeg Oz gået relativt nemt igennem

Anmeld Citér

3. juli 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ah så er jeg rolig.. var lidt bekymret over at jeg ikk rigtig har mærket noget til ham.. symptomer er jeg Oz gået relativt nemt igennem

Havde heller ingen symptomer med min søn jeg venter endnu en dreng og denne gang har jeg både haft kvalme og jeg skal komme efter dig. Mærkede først lov i uge 20,selvom moderkagen ligger på samme placering som sidst

Anmeld Citér

3. juli 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Dejligt at hører..

Var gravid med tvillinger.. havde dog en senabort I 18. Uge tilbage i januar.. men der mærkede jeg liv tidligere.. har lidt spændinger og i perioder føles det lidt som vibrationer hvis man kan kalde det det ved ikk om det er ham jeg mærker..

Er nu ikk overtroisk heh 

Er ked af at høre om dit tab

Krydser fingre for at du får din lille guldklump i armene om 5-6 mdr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.