I tvivl om kontakt til læge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2023

Anonym trådstarter

Igår aftes havde jeg sådan en neglebåndssaks liggende i min sofa, Dumt ja, plejer aldrig at ligge den der. Ved ikk lige hvad der har distraheret mig, men anyway, jeg får sat mig på den så den går 1 cm ind i balden, altså hele bladet sad i balden på mig (AV!), men da det egentlig ikke blødte så vildsomt tog jeg bare plaster på, som blødte igennem efter er par timer. Nyt på og har ikke blødt siden. 
men kan egentlig ikk lade være at tænke på om en læge egentlig burde have kigget på det nu når den var så langt inde  

idag er det rødt og lidt hævet, men det ser ud til at have lukket sig. 

bør jeg kontakte lægen i morgen og få det tjekket? 

er stivkrampevaccineret 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2023

Anonym

Jeg syntes det ser fredeligt ud. Evt. vaske det med varmt sæbevand og hold døje med selfølgelig 

Anmeld Citér

22. juni 2023

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Igår aftes havde jeg sådan en neglebåndssaks liggende i min sofa, Dumt ja, plejer aldrig at ligge den der. Ved ikk lige hvad der har distraheret mig, men anyway, jeg får sat mig på den så den går 1 cm ind i balden, altså hele bladet sad i balden på mig (AV!), men da det egentlig ikke blødte så vildsomt tog jeg bare plaster på, som blødte igennem efter er par timer. Nyt på og har ikke blødt siden. 
men kan egentlig ikk lade være at tænke på om en læge egentlig burde have kigget på det nu når den var så langt inde  

idag er det rødt og lidt hævet, men det ser ud til at have lukket sig. 

bør jeg kontakte lægen i morgen og få det tjekket? 

er stivkrampevaccineret 

av! Jeg ville gøre som dig, og så bare holde øje med der ikke går betændelse i eller det hæver og blive varmt men går også sjældent til læge med noget

Anmeld Citér

22. juni 2023

Anonym trådstarter

av! Jeg ville gøre som dig, og så bare holde øje med der ikke går betændelse i eller det hæver og blive varmt men går også sjældent til læge med noget

Jeg går nemlig også bare super sjældent til lægen. Derfor jeg egentlig blev i tvivl fordi den netop sad så dybt. og ja. Kan love dig for at det gjorde av. Men gudskelov var det mig og ikke min søn det gik ud over.
Det er lidt hævet nu  dog ikie voldsomt . 

jeg holder øje med det

Anmeld Citér

22. juni 2023

Anonym

Nøjagtig det samme skete for mig for nogle år siden. Den gik bare ind i låret i stedet for. Jeg tog ikke til lægen og det så fint ud efter nogle dage. Men lyden da den gik igennem huden på bagsiden af låret... glemmer det aldrig. Av. God bedring

Anmeld Citér

22. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nøjagtig det samme skete for mig for nogle år siden. Den gik bare ind i låret i stedet for. Jeg tog ikke til lægen og det så fint ud efter nogle dage. Men lyden da den gik igennem huden på bagsiden af låret... glemmer det aldrig. Av. God bedring

Jeg hørte det så ikke, jeg mærkede det bare også stak saksen bare uden gennem mine bukser. Så helt vanvittigt ud.

men følelsen af at hive den ud igen, den glemmer jeg ikke foreløbig. 

Jeg lader det også bare være og holder øje med at det ikke begynder at bløde igen eller sådan noget  

tak

Anmeld Citér

22. juni 2023

Anonym

Jeg synes det ser fint ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.