Symptomer efter ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2023

Em3805

Hej 

jeg fik den 14.6 lagt et flot fryseæg op. Jeg skal have taget blodprøve den 26.6 

jeg har før været gravid 4 gange (aborteret alle gange) og der har mine bryster hver gang været ømme ret tideligt i forløbet, måske en lille uge inden test. 
Denne gang er de slet ikke ømme. Jeg havde lige en dag eller to, hvor mine brystvorter var ret ømme, men det er forsvundet igen. 
Jeg har de sidste par dage haft en del menstruationslignende smerter, som jeg oplever bliver værre og værre (altså ikke sådan at det gør meget ondt, men de bliver kraftigere) 

Jeg tror desværre ikke, jeg er gravid denne gang. Men jeg ville alligevel høre, om der er nogen som har oplevet slet ikke, at have ømme bryster, eller måske ingen symptomer have? 

Jeg ved jo godt, at I eller ikke kan spå, og der ikke er andet at gøre, end at vente, men med de ting, jeg har beskrevet, hvad tænker I så? 

KH 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2023

Anonym

Jeg har været gravid 4 gange og aldrig haft ømme bryster  

Anmeld Citér

21. juni 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har været gravid 3 gange. De første to havde jeg ømme bryster (men mistede graviditeterne) den sidste gang ikke ømme bryster men menssmerter og fik en datter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.