Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min dreng på 20 mdr har fået det her sår. Det er meget rødt. Han fik det i lørdags. Men nu er jeg lidt i tvivl om der er det ser fint ud eller om en læge skal kigge på det? For er der betændelse i det? Jeg smøre det en gang i mellem med salve og dsv når han skal ud får det også solcreme. Men er bange for det bliver et ar. Han havde nemlig nogle små sår i forhold til det her og på knæene for et par uger siden og de er bleven til ar. Er der noget jeg kan gøre for bedre heling af såret?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes at det ligner en helt almindelig hudafskrabning der heler fint. Ville i hvert fald ikke bruge lægen til noget ☺️
Det ser fint ud
Anonym skriver: Jeg synes at det ligner en helt almindelig hudafskrabning der heler fint. Ville i hvert fald ikke bruge lægen til noget ☺️
Ok tak. Det er jeg glad for du siger.
Det ser fint ud :)
mange ar man får som så lille reparerer sig selv og forsvinder med tiden :)
Det ligner et helt igennem ufarligt og almindeligt lille skramme, som børn får hundredevis af (og meget værre) igennem barndommen. Det løser sig selv - og ud over at beskytte store sår mod fx sollys, kræver de hverken salver eller anden behandling. En læge vil heller ikke behandle noget, som af sig selv går over om et par dage.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128