Sår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2023

Anonym trådstarter

Min dreng på 20 mdr har fået det her sår. Det er meget rødt. Han fik det i lørdags. Men nu er jeg lidt i tvivl om der er det ser fint ud eller om en læge skal kigge på det? For er der betændelse i det? Jeg smøre det en gang i mellem med salve og dsv når han skal ud får det også solcreme. Men er bange for det bliver et ar. Han havde nemlig nogle små sår  i forhold til det her og på knæene for et par uger siden og de er bleven til ar. Er der noget jeg kan gøre for bedre heling af såret? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2023

Anonym

Jeg synes at det ligner en helt almindelig hudafskrabning der heler fint. Ville i hvert fald ikke bruge lægen til noget ☺️

Anmeld Citér

20. juni 2023

Anonym

Det ser fint ud

Anmeld Citér

20. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes at det ligner en helt almindelig hudafskrabning der heler fint. Ville i hvert fald ikke bruge lægen til noget ☺️

Ok tak. Det er jeg glad for du siger.

Anmeld Citér

20. juni 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det ser fint ud :)

mange ar man får som så lille reparerer sig selv og forsvinder med tiden :)

Anmeld Citér

20. juni 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det ligner et helt igennem ufarligt og almindeligt lille skramme, som børn får hundredevis af (og meget værre) igennem barndommen. Det løser sig selv - og ud over at beskytte store sår mod fx sollys, kræver de hverken salver eller anden behandling. En læge vil heller ikke behandle noget, som af sig  selv går over om et par dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.