Jeg er også ansat i børnesektoren, dog som lærer i de mindre klasser
Jeg tilslutter mig det personlige kort. Vin, blomster, pynteting osv er selvfølgelig fine. Men at få at vide, at jeg har betydet noget helt konkret og fint for en af mine elever, og at forældrene (eller sågar eleven selv) synes, jeg har gjort en forskel - det er det, der betyder noget. Det andet er jeg egentlig lidt ligeglad med. Altså selvfølgelig taknemmelig, men det er ordene, som gør en forskel.
Og det lyder til, at du allerede værdsætter alle de voksne - men lige en ting, som måske slet ikke er aktuelt for dig: Der kan (på mit arbejde i hvert fald) være en tendens til, at de udadvendte og dem, der er gode til at fortælle om alt det de gør, får mange flere hilsener og små gaver end de lærere og pædagoger, som ofte er lige så dygtige og gør lige så meget, men som ikke råber så højt. Det er ikke fordi de udadvendte ikke skal have at vide, at de gør det pissegodt - selvfølgelig skal de det. Men husk også at overveje, at der ofte er et team og en masse medarbejdere, som er med til at løfte - selvom der måske er en enkelt eller to, som får lov til at tage æren. Som forælder kan man ikke altid gennemskue, hvem der trækker hvad i læsset.
Men hvor er det bare skønt, at du er så glad for dine børns institution, og du husker at sige det. De sætter helt sikkert også pris på dig som forælder 
Anmeld
Citér