Udflåd hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2023

Anonym trådstarter

Hej derude 

Jeg har SÅ ømme bryster, det har jeg faktisk ikke oplevet før.. Jeg har til aften karamelfarvet udflåd, det er af tyk konsistens. Jeg har prøvet at Google det, men kom ikke frem til noget konkret, andet en brunligt udflåd  Jeg frygter jeg kan være gravid, men er kun 6 dage over æggelæsning - hvis jeg regner ca med en kalender.. Er det i forbindelse med æggelæsning det er karamelfarvet eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2023

Anonym

Gravid er du i hvert fald ikke, for ægget har knap nok sat sig fast. Det kan sagtens være i forbindelse med ægløsning fordi ægget bliver frigivet da du ikke kan bruge cirka til noget i forbindelse med ægløsning.

Anmeld Citér

18. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Gravid er du i hvert fald ikke, for ægget har knap nok sat sig fast. Det kan sagtens være i forbindelse med ægløsning fordi ægget bliver frigivet da du ikke kan bruge cirka til noget i forbindelse med ægløsning.

Har vare læst at du sagtnes kan blive befrugtet uden for æggelæsning, men chancen ikke er stor. Derfor begyndte jeg at tænke i de baner..

Anmeld Citér

18. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Har vare læst at du sagtnes kan blive befrugtet uden for æggelæsning, men chancen ikke er stor. Derfor begyndte jeg at tænke i de baner..

Og det skal su være velkommen til, tag en test om en 1,5 dages tid så får du i hvert fald besked

Anmeld Citér

19. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Du behøver ikke frygte graviditet, hvis din ægløsning kun var 6 dage siden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.