Bule på hals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.554 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2023

Anonym trådstarter

Vores søn har en bule på sin hals (de billede med markering). Den er helt hård og ikke ret stor. 

Den er til at se når han laver nogle bestemte bevægelser, men ellers ikke noget man ser. Han har haft den længe synes jeg, men har slået det hen med forkølelse dengang og hævede lymfeknuder. Men det altså ved at være tid siden han var forkølet og den er så hård at det undre mig.

Den er helt hård og på str med en drue ca måske lidt mindre, det svært at bedømme. Han klager over ondt i munden og har en tilbøjelighed til at tage sig til nakken. (Men siger ikke nakken gør ondt). Jeg begynder bare at tænke det måske kan hænge sammen ? 

Jeg er typen som meget hurtigt bekymre mig meget. 

Ville i ikke gå til lægen med den ?

Ville i være bekymrede?

Han er kun tre år. Men ser for mig det kræft. Er ret påvirket af det lige nu af en eller anden grund.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jo til læge med jer  

Anmeld Citér

18. juni 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Til læge med jer så hurtigt som muligt.. Ikke sikkert, at det er noget, men hellere få det tjekket og gerne lidt hurtigt

Anmeld Citér

18. juni 2023

God-mor

Anonym skriver:

Vores søn har en bule på sin hals (de billede med markering). Den er helt hård og ikke ret stor. 

Den er til at se når han laver nogle bestemte bevægelser, men ellers ikke noget man ser. Han har haft den længe synes jeg, men har slået det hen med forkølelse dengang og hævede lymfeknuder. Men det altså ved at være tid siden han var forkølet og den er så hård at det undre mig.

Den er helt hård og på str med en drue ca måske lidt mindre, det svært at bedømme. Han klager over ondt i munden og har en tilbøjelighed til at tage sig til nakken. (Men siger ikke nakken gør ondt). Jeg begynder bare at tænke det måske kan hænge sammen ? 

Jeg er typen som meget hurtigt bekymre mig meget. 

Ville i ikke gå til lægen med den ?

Ville i være bekymrede?

Han er kun tre år. Men ser for mig det kræft. Er ret påvirket af det lige nu af en eller anden grund.

Jeg har selv en bule/knude på siden af halsen. Den er på størrelse med en stor ært/lille drue. Jeg opdagede den da jeg var omkring 12 år, og i dag er jeg 32. Den er også forholdsvis hård, og den kan 'smuttes med'. Jeg har fået den undersøgt mange gange gennem årene, og den skulle eftersigende være helt ufarlig. Den er blevet lidt større gennem årene, men ikke meget. Jeg har fået afvide det er en lipom.

Jeg ville bestille tid hos øre næse halslæge, da jeg tænker det er samme sted egen læge vil sende ham hen. Jeg forstår din frygt. Jeg flere gange gennem årene frygtet kræft pga. knuden. Men få den undersøgt, og så kan du få ro i maven.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.