Projekt baby - symptomer inden positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2023

Anonym trådstarter

Hej med jer 

Jeg begyndte i forgårs at få kvalme, blive svimmel og føle en murren i maven. I går aftes samt i dag har jeg rigtig ømme bryster, stadig kvalme og en murren i maven. Derudover er jeg lidt øm i ryggen og træt på en dvask måde.

Jeg er ikke sikker på, hvornår min ægløsning var - men formoder at det er en uges tid siden.
Jeg har taget en test til morgen, men den var negativ - men om det er fordi det er for tidligt at teste, ved jeg ikke? Forventer først næste menstruation omkring d. 29.? 

Kan symptomerne være et tegn på graviditet? 
Føler der foregår noget i maven ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej med jer 

Jeg begyndte i forgårs at få kvalme, blive svimmel og føle en murren i maven. I går aftes samt i dag har jeg rigtig ømme bryster, stadig kvalme og en murren i maven. Derudover er jeg lidt øm i ryggen og træt på en dvask måde.

Jeg er ikke sikker på, hvornår min ægløsning var - men formoder at det er en uges tid siden.
Jeg har taget en test til morgen, men den var negativ - men om det er fordi det er for tidligt at teste, ved jeg ikke? Forventer først næste menstruation omkring d. 29.? 

Altså er det hele ryggen? Eller kun i lænd? 
og ærligtalt ved jeg ikke om kvalme kan komme så tidlig. Men ømme bryster/ brystvorter. Det kan være tegn på graviditet. 
og det at du har testet negativ, er helt normalt når det så tidlig du tester.  

Anmeld Citér

15. juni 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Altså er det hele ryggen? Eller kun i lænd? 
og ærligtalt ved jeg ikke om kvalme kan komme så tidlig. Men ømme bryster/ brystvorter. Det kan være tegn på graviditet. 
og det at du har testet negativ, er helt normalt når det så tidlig du tester.  

Nej nej, det er kun i lænden - det skulle jeg måske have skrevet. 

Synes det med symptomer er svært, det er så forskelligt alt efter hvad jeg læser. 

Jeg må være tålmodig og teste om noget tid

Anmeld Citér

15. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej med jer 

Hvis du først venter menstruation omkring den 29.  Så har du ÆL omkring nu. 
man får menstruation 14 dage efter ÆL. 
så tror ikke det har noget med graviditet at gøre da du slet ikke kan være gravid endnu med de oplysninger du kommer med  

Men ømme bryster og brystvorter kan sagtens komme i forbindelse med ÆL 

Anmeld Citér

15. juni 2023

Anonym

Symptomer på mens og gravditet er ofte det samme, for mig er både mens, ægløsning og gravditet samme symptomer. Jeg ville råde dig til at købe ægløsningsteste til du kender fin ægløsning, der kan selvfølgelig ske udsving flere gange om året.

Anmeld Citér

15. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Nej nej, det er kun i lænden - det skulle jeg måske have skrevet. 

Synes det med symptomer er svært, det er så forskelligt alt efter hvad jeg læser. 

Jeg må være tålmodig og teste om noget tid

Ondt i lænden en uge efter æl har  for mig har det betydet graviditet. Men sorry har overset at du skrev at du forventer menses d.29. Så er jeg enig med de andre at det er næsten på det her tidspunkt du kan forvente at have ægløsning. 
Så kan det umulig være graviditetstegn. Det nok tegn på æl.

Anmeld Citér

15. juni 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Hvis du forventer mens d. 29, har du ægløsning i dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.