Anonym skriver:
Jeg er kun 37 år, men har noget der minde rom en midtlivskrise 
Jeg er stress sygemeldt, fordi jeg står med næsten alt med børnene, og han en mand der mener han bidrager med en høj løn, så skal alt andet være mit ansvar 
Vi har snakket skillesmisse 
Oveni hader jeg som i hader jeg mit arbejde, jeg er i sundhedssystemet, og er så træt, at dårligere ledere, alt for meget ansvar, for lidt tid, og dårlig kolleger ( indimellem desværre fylder de dårlig meget
)
- Jeg skal nu være alene i 1 uge
Hvor jeg skal revurdere mit liv -—
Da jeg er så udkørte bliver jeg nød til at planlægge lidt hvad jeg skal de dage, da det ellers bare bliver sove, som jeg gøre alt for meget i forvejen
- Hvad ville jeres råd være, at jeg gøre i den uge alene, som skal bruges til at vælge en retning i mit liv?
- Jeg tænkte : at skrive for og imod at skilles 
Samt tænker over hvilken retning jeg skal studere/læse da jeg vil helst ud af mit arbejde - har i andre råd????
Hvor mange timer arbejdede du, inden du blev sygemeldt?
Arbejder han nærmest 24 timer i døgnet?? Det er et meget stort arbejde at pålægge dig at påtage dig alt ansvar, når du også har et job, du skal passe. Hvis du er stresset og så meget nede og han ellers elsker dig (og du elsker ham?!), så vil jeg faktisk også mene, at det er hans opgave at passe på dig og lytte til dine behov. Jeg ved ikke, hvad I har talt om, men ud fra hvad, du har skrevet, så lyder han enormt egoistisk? Jeg kan genkende lidt af de ting, du skriver, men jeg står dog heldigvis ikke i samme situation.
Jeg har selv stået i en livskrise og det var virkelig virkelig hårdt og enormt drænende og jeg var sygemeldt ad et par omgange, men den del er vi heldigvis ovre nu. Der er stadig bump på vejen, men vi har det stadig bedre end nogensinde før.
Det er så forfærdelig en følelse indimellem at skulle heeelt ned og ramme bunden før der er en chance for at det bliver godt igen. Men det ER muligt at rejse sig igen og der KAN sagtens være håb forude, men først og fremmest: elsker I hinanden? Og I SKAL samarbejde og klassikeren: I skal kommunikere.. og det kræver øvelse - måske en parterapeut? Men måske der skal være en øjenåbner for ham?