Skyggestreg på valmed strimmeltest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.137 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2023

Anonym trådstarter

Har I oplevet at få skyggestreg på valmed strimmeltest? Jeg er gået fra babyplan og over til valmed. Jeg har i dag taget en test fra valmed bare fordi at jeg har svært ved at vente Jeg vil være 3+0 beregnet ud fra ægløsning. Jeg synes jeg i virkeligheden kan ane en lille streg, måske en skygge? Ved ikke om I kan se den. 

Men i så fald er mit spørgsmål hvad jeres erfaring er med valmed graviditetsteste, og om i også oplever skyggestreger på dem?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg har set det før hvertfald. 3+0 er også meget meget tidligt. Mon ikke den bliver tydligere om et par dage����

Anmeld Citér

12. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Jeg har set det før hvertfald. 3+0 er også meget meget tidligt. Mon ikke den bliver tydligere om et par dage����

Det er meget meget tidligt, og jeg fik altid præcis samme streger på babyplans teste, uanset hvornår jeg tog testene. Så tænkte måske at det vil være det samme med disse teste.

Jeg vil blive ellevild over hvis testene udviklede sig, men tør ikke håbe på det, da jeg havde samme erfaring med babyplan så håber bare på det bedste

Gad bare godt teste som ikke gjorde en i tvivl, aner bare ikke hvilke det skal være

Anmeld Citér

12. juni 2023

Anonym

Jeg kan godt se noget, men jeg kan ikke se om der er farve i. Vent to dage og prøv igen

Anmeld Citér

12. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan godt Ane noget. Men det næsten umulig og se om der er farve i, for det vildt tidlig at teste 3+0. Men forstår fuldt ud at du ikke kunne vente. Jeg personligt også vil selv begynde at teste imorgen tirsdag, fordi jeg ikke kan vente. Der vil jeg også være 3+0  

Anmeld Citér

13. juni 2023

Anonym trådstarter

Det er så tidligt det ved jeg godt.

Men lige nu er jeg fan af de her teste, de faktisk ikke så dumme. Nu tog jeg en ny strimmeltest nu, som ser rimelig positiv ud, så nu valgte jeg at tage en digital test, som også siger at der er gevinst og at jeg er gravid jubiii. Så der bare spændende om den bliver hængende  

Med sidste graviditet testede jeg bragende positiv 3+3 det var først der jeg testede. og i dag er jeg 3+1 så må vi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. juni 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Jeg kan godt Ane noget. Men det næsten umulig og se om der er farve i, for det vildt tidlig at teste 3+0. Men forstår fuldt ud at du ikke kunne vente. Jeg personligt også vil selv begynde at teste imorgen tirsdag, fordi jeg ikke kan vente. Der vil jeg også være 3+0  

Det er rart at man ikke er den eneste der har svært ved at vente. Håber der bliver gevinst ved dig. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

13. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Det er så tidligt det ved jeg godt.

Men lige nu er jeg fan af de her teste, de faktisk ikke så dumme. Nu tog jeg en ny strimmeltest nu, som ser rimelig positiv ud, så nu valgte jeg at tage en digital test, som også siger at der er gevinst og at jeg er gravid jubiii. Så der bare spændende om den bliver hængende  

Med sidste graviditet testede jeg bragende positiv 3+3 det var først der jeg testede. og i dag er jeg 3+1 så må vi

Stort men forsigtig tillykke. Håber den bliver der 

Og tak. Jeg testede idag selvom jeg ved at jeg kan normal aldrig få en positiv test 3+0 selvom hvis jeg var gravid. Og som forventet er den self helt blank. Når jeg er gravid som regel så kan jeg se en streg på testen når jeg er 3+2 eller 3+3. Så jeg viste godt at den vil være blank idag.  Måske skal jeg springe dagen over imorgen uden at teste, også teste torsdag når jeg er 3+2. Men lad os se om jeg kan holde ud at vente til torsdag eller ej. 
den strimmeltest du har taget idag, var det en tidlig test?

Anmeld Citér

13. juni 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Stort men forsigtig tillykke. Håber den bliver der 

Og tak. Jeg testede idag selvom jeg ved at jeg kan normal aldrig få en positiv test 3+0 selvom hvis jeg var gravid. Og som forventet er den self helt blank. Når jeg er gravid som regel så kan jeg se en streg på testen når jeg er 3+2 eller 3+3. Så jeg viste godt at den vil være blank idag.  Måske skal jeg springe dagen over imorgen uden at teste, også teste torsdag når jeg er 3+2. Men lad os se om jeg kan holde ud at vente til torsdag eller ej. 
den strimmeltest du har taget idag, var det en tidlig test?

Mange tak årh jeg krydser alt hvad jeg har for at den bliver

Kan godt forstå dilemmaet jeg havde nok alligevel testet hehe.

Strimmeltesten er ikke en tidlig test det er bare en valmed normal test, og det samme med clearblue den er også helt normal

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.