Ser I en streg? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2023

Anonym trådstarter

Hej Skønne I,

Jeg har her til morgen taget en tidlig-test, da jeg har haft nogle symptomer i løbet af ugen.

Ser I også en meget svag streg, eller er det mig der bilder mig selv noget ind? ☺️ 

Jeg har aldrig været gravid før, så er lidt usikker. For ca 2 måneder siden fik jeg fjernet spiral, for at kroppen lige kunne få gang i cyklussen stille og roligt, så vi har ikke engang "prøvet" reelt endnu �� Derfor er jeg altså lidt i tvivl om det er indbildning eller reelt kunne være noget..

Glæder mig til at høre fra jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hej, jeg kan godt ane en streg - men det er lidt utydeligt om der er farve i stregen. Tag en test om 2 dage, så burde stregen være tydelig nok til at du ikke er i tvivl- hvis du er gravid. 

Hvor langt skulle du være henne? 

Anmeld Citér

10. juni 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt se en ekstra streg. Håber den udvikler sig

Anmeld Citér

10. juni 2023

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Hej, jeg kan godt ane en streg - men det er lidt utydeligt om der er farve i stregen. Tag en test om 2 dage, så burde stregen være tydelig nok til at du ikke er i tvivl- hvis du er gravid. 

Hvor langt skulle du være henne? 

Tak - det vil jeg gøre! ☺️ 

I følge sådan en online beregner på nettet, skulle jeg være 3+5. 

Det er godt nok spændende, og meget nyt/føles lidt usikkert, når jeg ikke før har været bekendt med tests, symptomer osv. før.

Anmeld Citér

10. juni 2023

Anonym

Synes det er svært at se om der er farve i, ville teste igen om 2 dage. Tænker næppe du er så langt henne som du tror

Anmeld Citér

10. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Kan godt se stregen. Men meget svært at se om der er farve i. Test igen om 2-3 dag. Så kan du se om den udvikler sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.