Vi ammer i søvn (men far kan sagtens putte med en flaske) og et par gange om natten. Og som regel om morgenen, hvis han vågner inden fem, for der er jeg slet ikke klar til at stå op 
Men på det seneste er han begyndt at køre MEGET lange amninger om natten - nogle gange en time, hvor han bare går til den. Tvivler på det er sult, han spiser fint om aftenen, og jeg kan mærke at jeg ikke orker mere nu. Far har sovet på gæsteværelset siden vi fik ham (så er der altid en som er udhvilet, og som kan tage de tidlige morgener), så vi overvejer at bytte, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg synes man bedst gør det her?
At jeg stadig ammer i søvn, eller bare stopper helt? Bliver min dreng forvirret, hvis man må amme nogle gange, og ellers ikke? Og er der nogle alternativer til natamnig min mand kan gribe? Flaske er jo en mulighed, men vi vil gerne vende ham af med det.
Vi havde en periode for et par måneder siden hvor jeg næsten troede at han var færdig med at amme, men så har vi kørt en del sygdom og hygge-amning, og nu går det helt den forkerte vej.
Anmeld
Citér